Hmmmmm.

We zijn weer terug. Inclusief prednoral voor 2 weken. En een spuit.
Joep was er echt ziek van, die was donderdag al lusteloos, en zijn oogleden helemaal rood... Het heeft hem wel opgeknapt want hij is vandaag al een stuk fitter. Dus toch nog ergens goed voor geweest, die troep.
Maar ze denken toch aan een allergie, mede doordat ie van binnen ook niet lekker was. Maar wat? Thats te question... Tips, ontvlooien, gaan we dus weer doen. En lam/rijst brokjes als uitsluitdieet. Gaan we dus niet doen. Aangegeven dat ik kvv voer en dat er dan ook genoeg is om mee uit te sluiten.
Nu vraag ik mij dus af, kwa uitsluiten, zou ik dan nog lam kunnen geven? Dus krijgt hij pas sinds een maand, en maar een paar procent van zijn voer. Maar van lotgering hebben ze alleen rund en lam uitsluitdieet, dus lam zou het makkelijkst zijn... hij had ook al last toen hij nog geen lam kreeg.
Nog wat geblaat over eiwitten waar hij allergisch voor kan zijn en dat zit juist in vlees etc, maar heb me staande gehouden

Hoewel de dierenarts aangaf dat hij wel erg jong zou zijn voor een voedsel allergie, hoe denken jullie hierover?
Een onderzoek doen vonden ze niet erg nuttig, omdat je dan 40 dingen onderzoekt, en er verder nog 300 dingen zijn waar hij allergisch voor kan zijn...