Nou, heb al een boel ontdekt.
Hier in de buurt kan je nergens aankomen, dus ik zal alles moeten bestellen.
Wat ik kan krijgen:
Konijn: vleesbot, spiervlees, hart, lever, nier
Geit: jonge ribben of gemalen bot, spiervlees, hart en lever
Eend: vleesbot, lobsnit, lever en hart
Ook heb ik zitten denken aan All-Animal konijn. Maar dan zal ik toch echt moeten geloven dat er alleen konijn inzit.
Dus of dat wat is? Het is in ieder geval duur. Maar dat is het toch. Eend, geit of konijn het is allemaal duur. Het zit al snel aan de 70 euro per maand

Maar die all-animal zou voor de eerste 6 weken misschien een optie zijn, daarna wordt het lastig. Want als ik een diersoort wil toevoegen zit je natuurlijk met de percentages. Als ik zelf zou samenstellen kan je gewoon bijvoorbeeld konijnenhart vervangen voor paardenhart (ik noem maar wat).
De shampoo. Het is Allermyl, van virbac animal health.
Het is voor een overgevoelige of geïrriteerde huid. Er staat op:
een schuimende micro-emulsie, speciaal ontwikkeld ter ondersteuning van de behandeling van een overgevoelige of geïrriteerde huid bij honden en katten. Bevat de synergetische combinatie van verzachtende, jeukstillende en huidreinigende bestanddelen met essentiële vetzuren. Door de speciäle formulering dringen de bestanddelen goed in de huid door, die langdurig wordt beschermt. Ingrediënten: mild reinigend bestanddeel, monosacchariden, vit. E, Linolzuur, Gamma-linoleenzuur (Omega 6), Piroctononolamine; PH-neutraal. Ongeparfumeerd.
Dan nog even over hoe streng we moeten zijn.
Pa en ma vinden dit vreselijk. Vooral pa, die gaat het echt heel moeilijk krijgen.
Vanavond maar eens goed met die 2 om de tafel zitten, want ik kan zelf wel allemaal goed mijn best doen maar dat heeft alleen zin als zij zich aan mijn regels houden. Goh, wat klinkt dat leuk! Meestal is het net andersom

Hope heeft nogal wat trucs zodat hij wat bij elkaar gescharreld krijgt.
We hebben in de tuin konijnen zitten. Bij het voeren van die konijnen valt er soms brok langs de ren of achter het hok.
Hope gaat dan als een soort tijger onder het hok om overal bij te kunnen. Zo gaat het ook met het voer van de vogels die onze tuin bezoeken. Hij kan uren onder de tuintafel liggen wachten tot er een kruimeltje brood, een stukje vetbol of een zaadje naar beneden valt.
In het park eet hij alles wat op eten lijkt. Hij heeft wel eens een vetbol inclusief netje naar binnen gewerkt. Of het nu een stukje brood is wat voor de eenden bedoeld was, grassprieten die lekker lang zijn, het maakt niet uit als hij denkt dat het eetbaar is gaat het naar binnen.
Het zou betekenen dat ik de konijnenhokken aan de onderkant moet afzetten om te voorkomen dat hij daar onder kan. Hij eet daar brokjes, maar ook keutels vind hij lekker. De konijnen kunnen uit een bakje gaan eten om te voorkomen dat het naast de ren valt. De vogels moeten niet meer gevoerd worden of op een manier dat er niets meer op de grond valt waar hij bij kan. Hij zal aan de riem moeten blijven om te voorkomen dat hij iets naar binnen werkt.
Elimineren zal ook betekenen: geen groentenmix, geen ei en geen probeotica in de vorm van zuivel.
Of ben ik nu te streng?
Zijn er nog suggesties wat betreft tussendoortjes? Vooral om het mijn vader wat gemakkelijker te maken zodat hij het volhoudt. Ik dacht eraan dingen te gaan drogen, dat kan toch wel? Gewoon van dezelfde diersoort.
Ik heb nog een vraag bedacht, haha. Een paar dagen geleden heb ik de halve vriezer vol gelegd met rund, paard, lam en kip. Wat zal ik hiermee doen?!