Omdat jou honden niets anders eten wil dat nog niet zeggen dat deze botten niet kaal zijn. Ik heb ze zelf een tijd gehad, ik vond ze dus kaal en voor 4 euro per kilo ook nog eens veel te duur, dus jou criterium van kaal hoeft de mijne dus niet te zijn.....

Als je van plan bent naar Mill te rijden om daar die wildkarkassen op te gaan halen, kom dan eens langs, dan geef ik je botten mee die niet kaal zijn en ook nog eens 60% goedkoper zijn, vast dat je dan je mening misschien iets bijstelt...... 
60% goedkoper

Moet er even bij vermelden dat mijn honden meestal(goedkope) lamsribben en nekken,rugstukken eten.
Komen niet bij Corine vandaan overigens.
Deze zijn echt heel dik bevleesd,met de Bp wandeling heb ik er nog wat uitgedeeld.
Als ik botten voor mijn eigen honden a 4,00 kg moet geven ben ik zo arm,zeker nu ik waarschijnlijk ipv half barfen helemaal ga barfen

Goeie adressen zijn hier in de buurt gewoon niet aan te komen...ben dus heel blij met oa het adres in Mill.
Stukkie rijden hiervoor doen we graag....misschien kom ik inderdaad wel eens langs ja.....

Zeker als het kalfsbotten of ander zacht bot is.
Of verse vuile pens...kan ik ook niet meer aankomen hier....