Hallo Nicole. Ik heb 3 zwitserse herders, en ze krijgen alle 3 kompleet versvlees, en wel bibi. Verder krijgen ze zo 1 keer in de week penslappen en kippenekken en af en toe een lamsbot. Ook hebben ze al eens met z'n 3en een eend gedeeld. Mijn oudste hond Ashley, een reu van ruim 11,5 jaar had vroeger altijd veel last van diarree. Bovendien is hij erg ziek geweest omdat hij - wegens spondylose, een rugkwaal, veel pijnstillers moest slikken - hij at toen nog brokken. Dankzij enkele van de mensen op deze site ben ik overgestapt op kvv. en ik kan er alleen maar blij om zijn. Angel, m'n teefje is een wat ik noem 3e-hands hondje, dwz. zij heeft voor mij al 2 andere baasjes gehad. Haar voeding bestond uit brokken van de boerenbond. Natuurlijk krijgt zij hier ook kvv. en je wilt niet weten hoeveel mooier ze sindsdien is geworden, vooral qua vacht, ze lijkt wel van fluweel. Nummer 3 is Andor, een reutje van nu 17 weken, en hij boft, want hij krijgt van begin af aan kvv., en je ziet het aan alles. Een mooie gelijkmatige groei, zonder die scheuten voor en achter en zonder groeipijnen. Verder staat hij prima op z'n pootjes en van wormen hebben we nog nooit gehoord

Kan dus maar 1 ding zeggen: zet je witje zo snel mogelijk op kvv!!