Print

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 750 keer)

Valerie

• *
    • Nourritani
Re: Even voorstellen
« Reactie #15 Gepost op: 2 augustus 2011 om 18:18:16 »
Hoi Cindy,

Ja, kom zeker een keertje naar je toe deze vakantie  :) Ik mis ook het wandelen. Alleen wandelen is zo'n pak minder leuk.

Zit er aan te denken om morgen me eerste Barfdag ('s ochtends) dan te geven. Ben benieuwd!

Veel plezier in de andere kant van België  :biggrin2:

Barf

• http://www.honden-offtopic-forum.nl/index.php
« Reactie #16 Gepost op: 7 augustus 2011 om 18:07:31 »

Wat een knappertjes zijn het!!! De uitstraling van de linker hond vind ik echt geweldig!
Heb altijd een zwak voor Duitse Herders gehad :smitten: :smitten: :smitten:
hahahahahaha ik vond net de rechter helemaal geweldig, de andere twee ook hoor maar de rechter heeft een hele lieve uitstraling :biggrin2:
Enne namens mij ook welkom ;)

El budha

• jemepa
« Reactie #17 Gepost op: 7 augustus 2011 om 20:37:15 »
hahahahahaha ik vond net de rechter helemaal geweldig, de andere twee ook hoor maar de rechter heeft een hele lieve uitstraling :biggrin2:
Enne namens mij ook welkom ;)

;D Die kijkt inderdaad ook errug lief. Vond de rechter zo ontzettend wijs kijken en hij straalde zoveel innerlijke rust uit.
Zul je net zien is het de drukste van de drie ::)

Valerie

• *
    • Nourritani
« Reactie #18 Gepost op: 8 augustus 2011 om 15:08:32 »
;D Die kijkt inderdaad ook errug lief. Vond de rechter zo ontzettend wijs kijken en hij straalde zoveel innerlijke rust uit.
Zul je net zien is het de drukste van de drie ::)

De rechtse is het teefje en eigenlijk een ontzettende knuffelkont. Vooral oudere mensen vindt ze helemaal geweldig ::) Knuffelen en koekjes krijgen dat zijn haar hobby's. (Eigen-) Wijs is ze inderdaad :biggrin2: Ze heeft een eigen karakter, als mevrouw geen zin heeft, kun je het ook vergeten  ;) volgens de mensen die haar kenen een echt vrouwtje :biggrin2:

El budha

• jemepa
« Reactie #19 Gepost op: 8 augustus 2011 om 15:43:49 »
De rechtse is het teefje en eigenlijk een ontzettende knuffelkont. Vooral oudere mensen vindt ze helemaal geweldig ::) Knuffelen en koekjes krijgen dat zijn haar hobby's. (Eigen-) Wijs is ze inderdaad :biggrin2: Ze heeft een eigen karakter, als mevrouw geen zin heeft, kun je het ook vergeten  ;) volgens de mensen die haar kenen een echt vrouwtje :biggrin2:

Deze muts  :-[ bedoelde eigenlijk dat de linkerhond een wijze uitstraling heeft en de rechter hond juist een hele lieve.
Prachtig dat ze allemaal een eigen karakter hebben. Onze herder heeft dat ook, heerlijke miepert is het. Maar o zo lief.

Valerie

• *
    • Nourritani
« Reactie #20 Gepost op: 8 augustus 2011 om 17:21:19 »
Lief zijn ze inderdaad allemaal. De karakters zijn echt verschillend, wat het ook weer ontzettend leuk maakt!

De linkse (onze As) is echt een heerlijke hond. Werkt dolgraag, heeft altijd lol, ... Mijn vader noemde hem altijd de bodyguard. Zag je mij dan zag je onze As. Die plakt echt tegen mij. Ook voor pups een geweldige hond, zelfs pups die gewoon mee wandelden. Er moest geen vreemde hond raar doen, want hij stond erbij  :)

Waiko (de middelste) is echt de werkhond. Heeft een hele hoop drift en wil alleen maar werken. In huis echter een lammetje  :biggrin2:  en een hele grote knuffelbeer.

Waiko heeft veel van As geleerd en plakt eigenlijk ook altijd tegen mij. Ze gaan beide eigenlijk nooit bij mij uit de buurt.

Donja haalt graag apestreken uit en vooral tijdens de puberfasen met Waiko hebben we mogen merken dat ze daar wel wat van heeft doorgegeven  ::) Nu staan beide reuen erop te kijken als ze wat uithaalt.  ;D

Ik zal binnenkort nog enkele foto's proberen erop te zetten van ieder afzonderlijk.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door