Print

Auteur Topic: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8  (gelezen 7518 keer)

De Geijsjes

Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
« Reactie #450 Gepost op: 2 februari 2012 om 19:19:14 »
Mooi!  :)

Gijs en Max (labrador retriever)

karin2

• Minouche
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
« Reactie #451 Gepost op: 2 februari 2012 om 23:27:36 »
Fijn !! :)

sella

« Reactie #452 Gepost op: 3 februari 2012 om 09:02:19 »
Fijn!

Hitam

• Centrum de Oase
« Reactie #453 Gepost op: 3 februari 2012 om 09:24:31 »
Helemaal goed!

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
« Reactie #454 Gepost op: 3 februari 2012 om 14:22:02 »
Mooi hoor!
Hoe is het nu met jouzelf, doe je een beetje rustig aan, of je rugspieren trainen zittend op je trilplaat?

Lijkt me moeilijk om in zo'n rollercoater an emoties te zitten, terwijl je nog volop in het afscheid van Tinus zit...

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

Claudia N

• Eens een poedel, altijd een poedel!
« Reactie #455 Gepost op: 3 februari 2012 om 17:12:15 »
Hoe is het vandaag?
I wonder if other dogs think poodles are members of a weird religious cult. (-Rita Rudner)

tieneke

« Reactie #456 Gepost op: 3 februari 2012 om 22:53:48 »
Hoe is het vandaag?
Vanmiddag 12, morgen hopelijk weer lager.

martine-tom

« Reactie #457 Gepost op: 3 februari 2012 om 22:56:07 »
Vanmiddag 12, morgen hopelijk weer lager.
Mijn kat deed vandaag een 1.4  ???
Had geloof ik liever een 12 gehad, scheelt weer wat hartverzakkingen  ;)

Ik duim voor lagere waardes van Tara!!

tieneke

« Reactie #458 Gepost op: 3 februari 2012 om 23:32:18 »
Mooi hoor!
Hoe is het nu met jouzelf, doe je een beetje rustig aan, of je rugspieren trainen zittend op je trilplaat?

Lijkt me moeilijk om in zo'n rollercoater an emoties te zitten, terwijl je nog volop in het afscheid van Tinus zit...
Het gaat iets beter, ik kan weer een klein beetje tillen etc maar moet erg uitkijken want bij het minste schiet het er weer in.
De plek is dan ook precies op de ribben die mijn paard jaren geleden doormidden trapte en het voelde vooral in het begin als nadat ze gebroken waren....met dezelfde ademnood etc...ben nu als de dood dat ik het verder forceer dus echt rustig aan en als het zo blijft naar de dokter maar ik ben niet zo'n hardloper wat dat betreft.
Iedere avond heb ik speciale infrarood/ led therapie lampen die op mijn rug gaan en dit helpt enorm, de kou hier is natuurlijk ook niet echt bevordelijk.
Tinus mis ik enorm en dit is nog zacht uitgedrukt, nog steeds kan ik het niet bevatten dat hij in 5 weken weg was....maar goed daar weten jullie ook alles van met Borke  :'(.... nu is het zaak dat Tara weer een beetje op de rit komt.... net voor de kerst werd ze aardig ziek en we waren heel bang om ook haar kwijt te raken.
Nu zeggen we maar tegen elkaar dat iedere dag er 1 is en we genieten nu extra van haar....ze is blij en vrolijk maar wel een stuk minder dan voordat ze ziek werd en geopereerd moest worden... ze is echt een oude hond geworden en we merken echt aan alles dat ze haar lieve broer nog vreselijk mist.
Vanavond ben ik dus voor het eerst sinds lange tijd er even ''tussenuit'' geweest met Jaco.... mezelf opgedoft en om 18.00 vertrokken en wat boodschappen gedaan en hierna lekker in een gezellig restaurantje/hotel in Zamberk wat gegeten.....om even over tienen waren we weer thuis waar Taartje ons al blij stond op te wachten bij de deur...lekker rauw eitje en wat gedroogd vlees als beloning dat ze zo lief is in haar uppie... het valt niet mee allemaal maar we gaan gewoon stug door.

tieneke

« Reactie #459 Gepost op: 3 februari 2012 om 23:34:18 »
Mijn kat deed vandaag een 1.4  ???
Had geloof ik liever een 12 gehad, scheelt weer wat hartverzakkingen  ;)

Ik duim voor lagere waardes van Tara!!
Oeps! dat is in de gevaarlijke zone zeg! Hoe kan dit?
Ja die 12 is dan stukken beter  ;)

martine-tom

« Reactie #460 Gepost op: 4 februari 2012 om 13:38:47 »
Oeps! dat is in de gevaarlijke zone zeg! Hoe kan dit?
Ja die 12 is dan stukken beter  ;)
We zijn van caninsuline overgestapt naar lantus en tijdens de instel periode is het "normaal" dat ze zo dippen, erg slecht voor het baasjes hartkleppen dat wel  ;)
Bij Youp speelt er ook chronische pancreatitis dus hij reageerd vaak extreem op veranderingen in de insuline, gister met een kwartje verhoogd en dit was de reactie daarop. Vandaag doet hij het beter hoor, een 6.5 op de +4
Voor het geval je het intressant vind: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnvT8IVSLFWPdHVyV1hRV3B3emxCejE2QzhUNjh5VEE&hl=en_US#gid=0

Hoe gaat het met Tara vandaag??

tieneke

« Reactie #461 Gepost op: 4 februari 2012 om 18:19:23 »
Vanmiddag weer 8,9 dus ze wordt aardig stabiel, vanaf morgen gaan we 2 a 3 keer per week bloed testen want echt heel gezellie vindt ze het ook niet natuurlijk.
Uiteraard hou ik haar heel goed in de gaten en bij twijfel meteen testen.

sella

« Reactie #462 Gepost op: 4 februari 2012 om 18:20:59 »
Goed zo Tara! Fijn Tieneke en Jacco, ze geven nog steeds een healing als ze voelen dat het nodig is.

martine-tom

« Reactie #463 Gepost op: 4 februari 2012 om 18:21:42 »
Oh gelukkig!!

Claudia N

• Eens een poedel, altijd een poedel!
« Reactie #464 Gepost op: 4 februari 2012 om 21:31:33 »
Goed nieuws!
I wonder if other dogs think poodles are members of a weird religious cult. (-Rita Rudner)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door