Ik meng het inderdaad met brokjes, Gaby, en vandaag heeft hij voor het eerst slap geworden brokjes met uitgedroogde carnibest gegeten. Veel minder dan hij per dag nodig heeft, maar het begin is er. Hij heeft verder ook geen mogelijkheid om iets anders te eten. Het op de voetzooltjes plakken moet ik eens proberen. Ik smeerde het op de bovenkant van zijn poot, maar dat likte hij eraf (en liet het vallen). Hoe lang heb jij er trouwens totaal over gedaan?
IK heb hem al eens een hapje in zijn bek gefrummeld (de tweede dag), maar hij moet nog een (homeopatische) pil per dag voor een herstellende zware ooginfectie en dat laat hij nu nog goed erin schieten met de pillenschieter (met op zijn kopje een uitdrukking zoals jij die omschrijft, Lizzy). Ik wil hem niet teveel lastig vallen met dingen in zijn bek proppen, want die pillen zijn even het belangrijkst. Bovendien: hij had blijkbaar niet dezelfde ervaring als jouw kat. Hij is bepaald niet overgegaan naar carnibest vanaf dat moment. Maar goed, bij jou heeft het twee weken geduurd, en ik ben pas bij de vijfde dag....