Sinds een kleine twee weken wil Senghe eindelijk zwemmen! ( Jawel, ik heb een Toller die niet wou zwemmen

)
Ik weet natuurlijk niet zeker waaraan het ligt, maar ik "verdenk" toch z'n rauwe voer. Hij kon nl wel zwemmen, maar kreeg ( toen hij nog brokken kreeg) die paar keer dat hij het probeerde daarna diarree. En dat na zwemmen in een duinrel, schoner water is er niet! Maar nu zwemt hij dus graag, is heel blij met water, en krijgt geeeeeeen diarree achteraf

Ben heel blij met deze ontwikkeling, want hij kan slecht tegen de warmte. En als je dan ook al niet van zwemmen houdt, is het lastig in de zomer. Zodra ik alleen een korte broek en t-shirt aantrek, krijgt hij z'n koelvest aan, maar dat scheelt maar een paar graden. Gaat het richting 30 graden, dan is hij weer bankhanger. Maar nu is er dus ZWEMMEN. Afgelopen maandag was het zo'n 27 graden in de Ardennen, dus maar wat gaan wandelen rond de Lesse ipv overdags in een bloedhete auto door de files naar huis rijden. Hond lekker spelen en zwemmen en helemaal blij. Ik weet niet wat ik meemaak

Op vakantie ook af en toe wat knaagdingen gegeven: een hele kwartel, een lamskarbonade. Daarvoor al begonnen met af en toe een kipkarkas. Binnenkort pens bestellen en eens uit gaan zoeken hoe ik de verhoudingen qua BARF een beetje netjes houd. Ik heb geen ruimte voor een grote vriezer, dus helemaal BARF zit er gewoon niet in. Maar ik zie hem genieten en weet dat hij gek is op kluiven, dus ter afwisseling moet lukken. Vandaag heeft hij trouwens een lamsschouderblad gegeten. Daar was meneertje wel een halfuur zoet mee. En tevreden ook.
Owja, ff snel een foto opgezocht waar hij duidelijk op staat. Ben nog op zoek naar een betere, maar for so long is Senghe iig niet meer "anoniem" hier