Print

Auteur Topic: Tinlo hond voor kat ?  (gelezen 1361 keer)

AlfThom

• *
Re: Tinlo hond voor kat ?
« Reactie #30 Gepost op: 21 mei 2011 om 15:24:03 »
Hè, da's jammer! Hier eten ze inmiddels met veel smaak de hondenversie, nadat ze eerst een paar weken aan de kattenversie gewend waren.
En Alfred die altijd zo met eten zit te miepen (en de harde stukjes dus eerst liet liggen)? Die komt inmiddels bedelen om z'n portie konijn  :o en schuift zo snel als wat alles naar binnen!

Dus wie weet met nog eens een paar keer proberen?

*Yvje*

« Reactie #31 Gepost op: 21 mei 2011 om 16:43:57 »
Jaaaa, ik geef nog niet op hoor ! Izzy vind de makreel hond wel lekker want vandaag had de hond makreel, misschien lust ze de kattenversie dan ook.
Had het niet verwacht maar Axl doet zelfs moeilijker met dit merk. Probeer morgen de konijn ook eens.  Wie weet .. maar ik heb het idee
dat het aan de botjes ligt ook.

Limpy

« Reactie #32 Gepost op: 21 mei 2011 om 20:15:04 »
Meng voor axl anders even een paar dagen cb met tinlo zodat hij aan de smaak en structuur kan wennen, heel misschien helpt dat hem over de streep te krijgen?
groetjes, Tanja

Limpy (ekh)        Blixa (htk)          Obi-wan   en    Pekke  (oosterse kortharen)

*Yvje*

« Reactie #33 Gepost op: 21 mei 2011 om 21:02:04 »
Aaaah ja, das een heel goed idee ! Stom van me dat ik daar niet aan gedacht heb ! Dankje !

Limpy

« Reactie #34 Gepost op: 21 mei 2011 om 21:12:42 »
Ach, is mij ook overkomen hoor met een stakende blixa...  :D
groetjes, Tanja

Limpy (ekh)        Blixa (htk)          Obi-wan   en    Pekke  (oosterse kortharen)

*Yvje*

« Reactie #35 Gepost op: 22 mei 2011 om 12:59:09 »
Vanochtend ging de konijn er wel goed in ..  zaten toevallig ook minder stukjes bot in .. weet niet of het hier aan ligt hoor.
Ze aten het beide iig op, Izzy ook weer wat hapjes Kvv ..

*Yvje*

« Reactie #36 Gepost op: 22 mei 2011 om 13:53:59 »
K'wou volgende maand ook eff wat Carnivoer bestellen maar heeft iemand enig idee of dit net zo grof is als Tinlo ?
Of er veel grote bot stukjes in zitten bedoel ik met name, dat het vlees beetje grof vermalen is is niet zo'n probleem,
dat is bij Bibi ook redelijk grof en dat eten ze ook goed ..

koekje

• Beheerder
  • Tuuterdetuut
« Reactie #37 Gepost op: 22 mei 2011 om 20:05:17 »
De enige ervaring met carnivoer die ik heb ik dat ze hier de gedroogde struisvogelmaagrepen echt geweldig lekker vonden. Ik denk dat CV niet zoveel gevoerd wordt aan katten, dat er meer hondenervaring is.

Ot: nepturk
Sien: rode appelsien

Limpy

« Reactie #38 Gepost op: 22 mei 2011 om 20:22:33 »
Ik ken het idd ook alleen als hondenspul, pekke vond dit als kitten errug lekker (kreeg hij af en toe bij de fokker), de anderen vonden het maar mwah (terwijl de alle heren toch makkelijk waren met kvv waar evt pens in zat)
groetjes, Tanja

*Yvje*

« Reactie #39 Gepost op: 23 mei 2011 om 12:10:43 »
Nou, volgens mij zijn mijn katten gewoon geen Tinlo fan, de eend en kip gaan er ook niet bepaald in.

Sox

• *
« Reactie #40 Gepost op: 10 juni 2011 om 15:40:28 »
*schop omhoog van deze oude topic*
 Ik zal mij , als ik thuis ben nog een keer goed voorstellen  ;) Maar heb een vraagje mbt Tinlo kvv

Ik zie hier dat de hondenversie geschikt is voor de kat , is dat ook zo voor de fret ?  Want ik heb het idee dat  ik de fret zowiezo de kattenvariant kan
geven. Nu lees ik dat de katten de honden versie ook krijgen, dan zou het ook betekenen dat de fret het waarschijnlijk ook kan eten.

Ik heb nl 1 hond, 2 katten en 3 fretten en dan hoef ik niet meer apart te bestellen  en scheelt het ook in de kosten.
Is mijn beredenering juist ?
Grzzz Sanne & Maarten,

Binky-boy & Boeksie
Moppie & Stadler
Sox
Jack

koekje

• Beheerder
  • Tuuterdetuut
« Reactie #41 Gepost op: 10 juni 2011 om 16:02:10 »
Volgens mij zijn alle soorten Tinlo zonder koolhydraten (rijst, tarwe, etc), dus daarmee ook geschikt voor fret.

Ot: nepturk
Sien: rode appelsien

Sox

• *
« Reactie #42 Gepost op: 10 juni 2011 om 16:08:10 »
Mooi, dan ga ik op de samenstelling van KVV letten als ik andere merken haal
Ik had zowiezo een doos gehaald met verschillende smaakjes voor de katten. Daarvan gaf ik de fretten het restant van de "worst"
Grzzz Sanne & Maarten,

Binky-boy & Boeksie
Moppie & Stadler
Sox
Jack

Limpy

« Reactie #43 Gepost op: 10 juni 2011 om 22:13:09 »
Let even op of er pens in zit, weet niet of fretten dat lusten? Of dat ze daar wel tegen kunnen?
Sommige katten vinden dat ook bah, anderen weer mjammie.....
groetjes, Tanja

*Yvje*

« Reactie #44 Gepost op: 11 juni 2011 om 15:24:03 »
Er zit geen pens in de kip, konijn, hert, paard, makreel en eend, de andere varianten wel.

De katten hier lustten de versies met pens namelijk ook niet, al lustten ze de andere Tinlo smaken
ook niet echt graag.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door