Hahaha.. ja, dat doet Izzy dus nu de hele tijd met d'r Kvv, die wil het begraven omdat ze het eigenlijk niet wil !
Ja, ik heb ook al naar Tinlo voor de hond gekeken, alleen dan kom ik veel te duur uit, ze is op het moment
van Lg aan de schijt, weet het ook niet hoor, het ziet er wel een beetje karig uit vind ik ..
Misschien dat ik aan de Bibi ga, kom ik wel iets duurder uit, maar is goedkoper dan Tinlo en de
katten doen het er ook goed op. Ik maak deze portie Lg op..
Ik ken alleen niemand die ook Kvv geeft, hihi.. ben de eerste van mijn vriendenkring en familie.
Maar wie weet idd ..
Denk dat ik maar gewoon de gok neem en ervan uitga dat ze wel de Tinlo kattenversie lustten,
ik hoef ook niet zo veel, iets van 7 kilo denk ik, ga ook eff wat Carnivoer mee bestellen.
Jammer is dat dan, dacht dat ik goedkopen uit was ! Zit er groente in, ik durf de gok niet te nemen want
Izzy is al zo moeilijk aan het doen momenteel, ze heeft vanochtend weer niks willen eten en zit nu te miepen dus moet
eff hard zijn nu ! Nog een uurtje wachten moet ze van me .. dus ik denk dat als ik iets met groente neem dat
ze d'r prinsessen neusje al helemaal ophaalt, Axl zou het nog wel eten denk ik.. die eet vrij veel wel, ook
de paard van Lg maar verder ook niet ..
Is Tinlo kat trouwens een beetje fijn gemalen ? Izzy houd van een soort smak Kvv.. dat losse van Bibi eet ze ook wel hoor
maar volgens mij vind ze het lekker als het een beetje papperig wordt ..