Mijn honden krijgen meestal 's avonds laat eten, als de kinderen naar bed zijn. Heel soms komt het dus voor dat ik de honden voer waar mijn kinderen bij zijn.
Dus hier zal het hoogstwaarschijnlijk nooit voorkomen dat vreemde kinderen mijn honden vers zien eten. Mochten ze vlees op het aanrecht in een voerbak zien liggen, wil ik best uitleggen dat dat het voer voor de honden is.
Als iemand mijn kinderen vraagt wat honden eten, zeggen ze ook alle 2 'vleesjes' en als je doorvraagt wat voor een vleesjes zeggen ze 'kip' en 'kippenvlees'. (derest heb ik ze nog niet bijgebracht) Als ik overdag voer, moet ik er op letten dat de meiden niet bij Dusters bench gaan staan kijken hoe en wat hij eet.
Zij weten dus ook niet echt beter, al kijken ze er niet raar van op dat bij andere mensen brokken in de voerbakken liggen. Ik ga er dus maar vanuit dat als mijn kinderen later een hond hebben, die ook vers zal krijgen.
Mijn moeder vroeg van de week of ik ook eendagskuikens zou voeren waar de meiden bij zijn, en eerlijk gezegd weet ik niet of dat snel zal gebeuren, al vind ik van de andere kant dat ze best mogen weten en leren dat de een zijn dood de ander zijn brood is en dat dit is wat de honden eten.