dat zijn nu net van die minachtige antwoorden die je vaak op vers forums ziet waar ik nu eens een hekel aan heb
en waar heel dat vers gedoe mijn keel vanuit komt dan is de zin om hulp te vragen toch snel over hoor
Eens, eventjes naar verschillende winkels fietsen voor allerlei vlees waar je vervolgens te weinig ruimte voor hebt en dan
dus nog een paar keer in de week heen moet. Uitvolgelen hoeveel van wat je er in moet doen etc .. nee thx.
De honden van mijn ouders hebben altijd op brok gestaan en zijn 1 keer naar de DA geweest en dit was omdat ze met d'r neus in berenklauw had gezeten.
Zien er super uit, zijn energiek. Ik denk dat het ook aan de hond in kwestie ligt, de ene hond of kat doet het er beter op maar voor sommige geld
ook het tegenovergstelde helaas. Denk dat je dat zelf het beste in kan schatten bij je EIGEN dieren.
Mijne kater Axl had blijkbaar echt vers nodig , die is er enorm op vooruit gegaan maar mijn poes Izzy wou het met geen mogelijkheid aan.
Nu ze gedeeltelijk weer orijen brokjes krijgt doet ze het weer een stuk beter doordat ze nu voldoende binnen krijgt ..
Hoop dat mensen de keus die mensen maken wat betreft hun voeders eens gaan respecteren zonder er meteen een discussie van te maken .. no offense