De slager had al een poetsvrouw maar hij wist wat barf was en heeft diverse barfproducten, en niet zo duur als ik verwacht had, dus ik ben weer helemaal blij, omdat het niet zo duur is wil ik als ontbijt kvv geven en als avondhapje vers biovlees, ik heb net weer zitten bellen naar diverse dierenwinkels en er is toch vrij veel keuze qua kvv, ik ga nu zitten broeden op een menu, zodra het met de centen weer wat in de lift zit wil ik helemaal naar vers biovlees
Oh en de hond heeft geen verzekering, ik leg zelf elke maand wat geld weg en daarmee betaal ik de dierenarts en ik ga nu eens even zoeken op de verzamelplaats, ik heb al een adresje voor botten en nu dus ook voor vers biovlees en voor vis heb ik ook al een visboer gestrikt
Ja gisteren zat ik hier nog te sippen omdat mijn puppekind elke week wel een keer diaree heeft en nu zie ik het weer helemaal zitten, miss als hij barft gaat de diaree ook weg, ik hoop het van harte
Nog een kort vraagje, waar valt kopvlees van koe onder, is dat spiervlees of is dat ongeschikt?