De hond is 6 maanden, hij is al een paar keer binnenste buiten gekeerd door de dokter maar die vond niks maar ze zei wel dat staffies vaak last hebben van gevoelige darmen, ik geef hem al vanaf het begin smuldier, hij kreeg toen in het begin eerst nog wel wat brokjes van pedigree maar die liet ie ruften van die niet te harden waren, en ja ik snap dat een rauwvoer forum is en ik ben daar ook voorstander van maar ik wil geen hond die elke week wel een keer een diareeplakaat weglegt, ik zit tegenwoordig met argusogen te kijken wat er nu weer uitkomt
Ik ben nog aan het zoeken naar winkels waar ik voor niet al te veel geld barfproducten kan kopen, bestellen via internet is geen optie omdat wij niet zon grote vriezer hebben en ons eigen eten moet daar ook nog in moet, ik heb 1 rek voor hondevoer, en AHV is dat iets of is dat gewoon een soort smuldier? Ik ga kijken of ze daar ook lotgering hebben, maar ik denk idd dat ik eerst een ander merk ga proberen voor ik over ga tot brokjes geven, want ik zit me nu niet echt op te verheugen op bergen stront en vieze scheten