mijn moeder was gister weer aan het zeuren over "die onzin" oftewel rauw voeren.
Gewoon brok was het best.
Toen ik haar vervolgens vroeg of ze het normaal vind dat honden alleen maar brood (graan) met een beetje (4% in haar geval) vlees aten...
Nee dat nou ook weer niet...
Dus is brok nou nog steeds beter?
Nee maar wel makkelijker 
Ze heeft dus een maltezer met enorm veel jeuk en overgewicht (2 tot 3 kilo
) maar ze wil dus echt niet luisteren...
Hier een beetje het zelfde verhaal, mijn moeder voerde altijd al brok ( lasa apso en shi-zu) en vond het wel altijd interresant wat im vertelde. maar brok was toch wel heel makkelijk en niet zo vies. Toen ze ondekte dat kvv eigenlijk helemaal niet vies is, net zo handig en niet eens duurder is was ze over. haha je had haar moeten horen!! wat zien ze er mooi uit he, oww wat poepen ze weinig, en wat een schone tandjes!!
Even voor de duidelijkheid, de dierenarts waar ik werk laat gelukkig iedereen in zn waarde kwa voeren. Als mensen zeggen dat ze rauw voeren vinden ze het prima. Alleen vanuit zakelijk gezien is het natuurlijk altijd handig als mensen dan toch op brokken staan, je ze op een merk hebt staan waar jezelf ook nog iets aan verdiend. Uiteindelijk moeten klinieken een groot deel van de winst toch halen uit, voer, inenten, ontworming en ontvlooiing. Dus zelfs al zou ik ooit in een pro Barf kliniek gaan werken ( of hoe je het ook mag noemen

)dan nog kom je met deze dingen in aanraking. En ik zeg ook niet dat het slecht is, maar er zijn genoeg natuurlijke middelen om de gezondheid van je hond of kat optimaal te houden. Soms is het tegenstrijdig in mijn werk, maar aan de andere kant, zijn er ook zoveel leuke en goeie dingen die we kunnen doen voor de dieren die er komen.
En als mensen mij vragen of ze ook rauw kunnen voeren, krijgen ze zeker een EERLIJK antwoord! Dat is wat ik dan weer kan mee geven aan een klein deel van de klanten.