Print

Auteur Topic: Terug op brok  (gelezen 3503 keer)

Angelique

• Beheerder
  • Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
Re: Terug op brok
« Reactie #45 Gepost op: 27 februari 2011 om 12:58:42 »
incontinent van het geven van vlees.. ???

Ach ja, er moet wat zijn hé :biggrin2:
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

dingogirl

• *
« Reactie #46 Gepost op: 1 maart 2011 om 15:24:58 »
ik vond dit ook erg vreemd, maar ik heb tot 3 keer toe weer vlees gevoerd en na 1 tot 2 weken begonnen ze weer te lekken. als ik dan weer brok ging voeren was het met een paar dagen weer goed. conclusie: toch brokken voeren omdat ik geen medicijnen wil geven ( en vlees blijven voeren), tegen incontinentie als dit niet nodig is. ik heb er met tannetje koning over geschreven en zij adviseerde dan maar een zo goed mogelijke brok.

Barf

• http://www.honden-offtopic-forum.nl/index.php
« Reactie #47 Gepost op: 7 maart 2011 om 15:11:48 »
Ach ja, er moet wat zijn hé :biggrin2:
Het klinkt lachwekkend maar mijn twee galgoprinsesjes moeten ook onmiddelijk na hun barfmaaltijd plassen, zou ik niet meteen naar buiten gaan plassen ze ook binnen ;)
En ik bedoel meteen als in meteen, geen seconde kan ik wachten, eten op is onmiddelijk naar buiten. Heel in het verleden toen ze brokken aten hadden ze dat niet.
Voor mijn gevoel is het gewoon een uiting van bevrediging, urine heb ik ooit laten onderzoeken en was prima ;)

Angelique

• Beheerder
  • Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #48 Gepost op: 11 maart 2011 om 17:48:22 »
Het klinkt lachwekkend maar mijn twee galgoprinsesjes moeten ook onmiddelijk na hun barfmaaltijd plassen, zou ik niet meteen naar buiten gaan plassen ze ook binnen ;)
En ik bedoel meteen als in meteen, geen seconde kan ik wachten, eten op is onmiddelijk naar buiten. Heel in het verleden toen ze brokken aten hadden ze dat niet.
Voor mijn gevoel is het gewoon een uiting van bevrediging, urine heb ik ooit laten onderzoeken en was prima ;)

Nou, dat vind ik niet lachwekkend (nou ja, een beetje dan :biggrin2:) want hier gaan ze na het eten ook allemaal naar buiten om te piesen :biggrin2:

Maar dat is natuurlijk wat anders dan dat je teven incontinent zouden zijn, want volgens mij is dit gewoon wat spanning opbouwen, je voor het eten geen tijd gunnen om te gaan zaiken en dan na het eten gauw gaan zaiken en vervolgens gaan uitbuiken tot een uur of 10.
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

Barf

« Reactie #49 Gepost op: 24 maart 2011 om 10:06:01 »
Nou, dat vind ik niet lachwekkend (nou ja, een beetje dan :biggrin2:) want hier gaan ze na het eten ook allemaal naar buiten om te piesen :biggrin2:

Maar dat is natuurlijk wat anders dan dat je teven incontinent zouden zijn, want volgens mij is dit gewoon wat spanning opbouwen, je voor het eten geen tijd gunnen om te gaan zaiken en dan na het eten gauw gaan zaiken en vervolgens gaan uitbuiken tot een uur of 10.
Het maakt hier niet uit, als ik ze vlak voor het eten nog laat plassen moeten ze evengoed accuut na het eten :biggrin2:
Dan pas gaan ze uitbuiken en op de laatste ronde moet ik ze zo ongeveer na buiten sleuren 8)

Els en Max

« Reactie #50 Gepost op: 24 maart 2011 om 15:46:08 »
@ to: ik heb geen idee in welke regio je woont, maar kun je niet een oproepje plaatsen in de verzamelhoek om gezamelijk te bestellen? De meeste bestellingen eisen hoge bedragen voor levering en zo kun je de kosten delen. ;). Terug op brok is voor mij geen optie, ik bestel vrijwel alles voor de dieren online. Dus ook het voer. Of beter gezegd: juist het voer.. :)

Count your blessings

vanaalst

• mijn lieve weirdo rip 4-8-2008
« Reactie #51 Gepost op: 24 maart 2011 om 18:01:46 »
Het maakt hier niet uit, als ik ze vlak voor het eten nog laat plassen moeten ze evengoed accuut na het eten :biggrin2:
Dan pas gaan ze uitbuiken en op de laatste ronde moet ik ze zo ongeveer na buiten sleuren 8)
zo gaat dat hier ook!

Barf

« Reactie #52 Gepost op: 25 maart 2011 om 12:45:35 »
zo gaat dat hier ook!
Dan is het goed :biggrin2:

Print

Barfplaats wordt gesponsord door