Print

Auteur Topic: Gevriesdroogd vlees  (gelezen 3165 keer)

RuBep

• Petshop Gouda
Re: Gevriesdroogd vlees
« Reactie #45 Gepost op: 10 april 2011 om 11:55:13 »
Lijkt mij ideaal voor op vakantie met de camper :biggrin2: Ik heb zelf al twee jaar ervaren dat het toch best lastig is om steeds maar weer rekening te moeten houden met het eten van de hond ::)
Staan we op een heerlijk plekje midden in de natuur met geen dorp of wat dan ook in de buurt, moesten we toch perse op zoek naar een slagerij of supermarkt :-\
Voor ons zelf trokken we dan gewoon wat blikken open, maar voor de hond hadden we dan niets. Dus lijkt me ideaal :biggrin2:

Zou iemand er eens een foto van kunnen plaatsen uit de zak??

martine-tom

« Reactie #46 Gepost op: 11 april 2011 om 16:14:41 »
Geen foto gemaakt maar het ziet er zo uit:

Dit is de lam versie, de rund is ietwat grijziger van kleur.

saskia37

« Reactie #47 Gepost op: 11 april 2011 om 19:20:32 »
Lijkt mij ideaal voor op vakantie met de camper :biggrin2: Ik heb zelf al twee jaar ervaren dat het toch best lastig is om steeds maar weer rekening te moeten houden met het eten van de hond ::)
Staan we op een heerlijk plekje midden in de natuur met geen dorp of wat dan ook in de buurt, moesten we toch perse op zoek naar een slagerij of supermarkt :-\
Voor ons zelf trokken we dan gewoon wat blikken open, maar voor de hond hadden we dan niets. Dus lijkt me ideaal :biggrin2:

Zou iemand er eens een foto van kunnen plaatsen uit de zak??

Inderdaad dat is precies de reden waarom wij het ook willen gebruiken, anders ben ik de hele tijd bezig met hoe komen we nu weer aan vlees voor de honden, als je in the middle of nowhere staat ;)

Nijl

« Reactie #48 Gepost op: 14 mei 2011 om 11:21:19 »
Ben hier heeeeel blij mee! Met Senghe een trektocht door de bergen maken is mijn droom. Je komt dan maar eens in de zoveel dagen in een dorp, dus KVV of zelf vlees bij de plaatselijke slager halen zit er niet elke dag in. Daarom heb ik hem zo lang op brok gehouden. Ok, 1 van de beste die ik kon vinden(Orijen), maar hij bleef maar ziek worden. Nu laatst die puppyschurft er ook nog bijkwam geswitcht naar KVV. Vond t niet meer verantwoord hem te zien lijden voor mijn droom. Besloten dan maar huisje met vriesvak te huren en dagtochten te gaan maken.
En toen kwam dit... Droom mogelijk gered en hond veel beter af. Merci!
Ik ga binnenkort kijken of hij t lekker vindt. Hij vindt bijna alles lekker dus ik heb goede hoop :)   

Print

Barfplaats wordt gesponsord door