Print

Auteur Topic: TITERBEPALING BELTRUM 18 maart, ook de mogelijkheid kippehartjes te bestellen!  (gelezen 906 keer)

suzanne 1

Re: TITERBEPALING BELTRUM 18 maart, ook de mogelijkheid kippehartjes te bestellen!
« Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2011 om 17:05:12 »
Is 9.00 uur een optie? Dan schuiven mijn honden naar achteren. Is geen probleem want die zijn toch hier ;)

9 uur is prima, dat zou heel fijn zijn.

groetjes Suzanne

Pauline

• Geef geen antwoord voordat de vraag gesteld is.
Re: TITERBEPALING BELTRUM 18 maart, ook de mogelijkheid kippehartjes te bestellen!
« Reactie #16 Gepost op: 15 maart 2011 om 10:25:45 »
Hoi Monique en Tannetje; ik kom samen met Plien voor de vaccinatie Weill voor onze teckels. Sinds kort hoort Sam (schnauzer) ook bij mijn "huishouding". Is er nog tijd om Sam ook te vaccineren voor Weill?

Gr. Anja
Standaard ruwharige teckels gefotografeerd door Marjan.

Zeg de waarheid als je de liefde daarmee dient, houd haar voor je als je alleen jezelf daarmee dient.

*Monique

« Reactie #17 Gepost op: 15 maart 2011 om 10:44:16 »
Hoi Monique en Tannetje; ik kom samen met Plien voor de vaccinatie Weill voor onze teckels. Sinds kort hoort Sam (schnauzer) ook bij mijn "huishouding". Is er nog tijd om Sam ook te vaccineren voor Weill?

Gr. Anja

voor mij geen probleem Anja, maar overleg voor alle zekerheid ook even met Tannetje ;)

Didge en Dinka, Australian Cattledogs. Bantu en Floyd, grote poedels
www.downunder.mijnbeestenboel.nl

Pauline

« Reactie #18 Gepost op: 15 maart 2011 om 13:02:18 »
voor mij geen probleem Anja, maar overleg voor alle zekerheid ook even met Tannetje ;)
ik zal Anja vragen of ze Tannetje een pb-tje heeft gestuurd!!  ;)

Zeg de waarheid als je de liefde daarmee dient, houd haar voor je als je alleen jezelf daarmee dient.

**Anja**

• *
  • Abbey Luna
« Reactie #19 Gepost op: 16 maart 2011 om 16:20:07 »
ik zal Anja vragen of ze Tannetje een pb-tje heeft gestuurd!!  ;)

Ik heb Tannetje zonet een pb gestuurd.
Ruwharige teckel

Hitam

• Centrum de Oase
« Reactie #20 Gepost op: 16 maart 2011 om 17:03:43 »
En je hebt al antwoord ;)

**Anja**

• *
  • Abbey Luna
« Reactie #21 Gepost op: 16 maart 2011 om 19:03:46 »
En je hebt al antwoord ;)

Je bent echt snel ;)
Ruwharige teckel

Pauline

« Reactie #22 Gepost op: 17 maart 2011 om 19:27:50 »
Mo ik ben je adres weer eens kwijt... Heb je al een mail gestuurd, maar als je dit leest mag het uiteraard ook met een pbtje. Of iemand anders die je adres nog weet....

*Monique

« Reactie #23 Gepost op: 31 maart 2011 om 10:50:32 »
een beetje laat, maar alles is voorspoedig gelopen en dit topic mag verwijderd worden

Didge en Dinka, Australian Cattledogs. Bantu en Floyd, grote poedels
www.downunder.mijnbeestenboel.nl

Print

Barfplaats wordt gesponsord door