Print

Auteur Topic: Calciumsuplementen wel of niet oke  (gelezen 473 keer)

Molllie

• **
Calciumsuplementen wel of niet oke
« Gepost op: 28 januari 2011 om 11:15:17 »
Gisteren was ik bij de dierenwinkel en daar hadden ze diverse soortjes kvv, nou zag ik daar ook een kvv van het merk runner en daar stond op dat er een toegevoegd calciumsuplement inzit, en dat de opname van calcium en fosfor dan beter gaat dan met echt bot
Ik snap het even niet meer hoor, ik dacht dat echt bot beter was dan toegevoegde suplementen of is het andersom?

Ik heb het niet gekocht hoor, ik had carnibest genomen juist vanwege het echte bot

charmed

Re: Calciumsuplementen wel of niet oke
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2011 om 11:57:06 »
echt bot is beter.

Lizzy

• Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2011 om 12:05:39 »
Gisteren was ik bij de dierenwinkel en daar hadden ze diverse soortjes kvv, nou zag ik daar ook een kvv van het merk runner en daar stond op dat er een toegevoegd calciumsuplement inzit, en dat de opname van calcium en fosfor dan beter gaat dan met echt bot
Ik snap het even niet meer hoor, ik dacht dat echt bot beter was dan toegevoegde suplementen of is het andersom?

Ik heb het niet gekocht hoor, ik had carnibest genomen juist vanwege het echte bot

Dat soort onzin zou ik ook verkondigen als ik een KVV maakte met een supplement. Bot is gewoon het best opneembaar en een teveel wordt uitgescheiden. Ian Billinghurst heeft er een half boek aan gewijd, Grow Your Pups with Bones.

Siamsa - Dalmatische Honden

Molllie

• **
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2011 om 14:30:30 »
Is dat boek ook in het nederlands vertaald?
Ik heb laatst een boekje van Tannetje Koning gekocht, en eigenlijk zoek ik nog meer Nederlands geschreven of vertaalde boeken over dit onderwerp, ik vind ze niet in boekenwinkels in de stad helaas, het boekje van Tannetje Koning moest ook worden besteld voor me.

HannekeKjell

• Kjell
« Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2011 om 20:18:56 »
Raw meaty bones van Tom Lonsdale is vertaald en gratis te downloaden van internet:
http://www.rawmeatybones.com/translations/Netherlands/intro.html

Verder is het wachten op het boek waar Lizzy mee bezig is  :biggrin2:

Angela_Bodhi

« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2011 om 16:39:23 »
Dat zijn verkooptrucs he. Ze hopen dan dat je gaat twijfelen over zelf samenstellen en die 'troep' koopt. Dat levert hen geld op :-X

Molllie

• **
« Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2011 om 18:52:56 »
laat me weten wanneer ik het boek van lizzy kan kopen, ben erg leergierig

Print

Barfplaats wordt gesponsord door