Print

Auteur Topic: 8 jarige aan het omzetten naar KVV en BARF aansluitend  (gelezen 643 keer)

Too

Re: 8 jarige aan het omzetten naar KVV en BARF aansluitend
« Reactie #15 Gepost op: 7 februari 2011 om 18:23:54 »
T  gaat dus eigenlijk hartstikke goed!

Dat hart is dat nog smuldier, heb je al s een stukje lamshart of een kippenhartje geprobeerd , dat vinden ze hier iig erg lekker

Karin&Philip

• *
« Reactie #16 Gepost op: 17 februari 2011 om 16:27:38 »
Het gaat nu even niet zo geweldig, meneer wil geen rund meer, (stukjes), alleen stukjes lever hiervan, maar hij vind kip en kalkoen heerlijk, dat krijgt hij dan ook, net als kippehartjes (goede tip, thanks!!) maagjes, en lever.

Helaas wil meneer nogsteeds niet knagen, wel vind ie een stevige (vriezer) zalm lekker en andere rauwe vissoorten, dus dat krijgt ie soms, ei moet ie op geen enkele manier, dus daar baal ik wel van, net als yoghurt, ook een nono.

Hij komt nu dus echt wel dingen tekort. Ik heb net besteld bij Herby, en mijn Westmark is onderweg. Helaas wil meneer geen enkele CB smaak, het is te fijn voor hem denk ik, want zelfs blikvoer wil hij niet graag eten. (brokjes gewend he... 8 jaar lang...)

We hopen er het beste van.
Zijn ontlasting gaat wel heel goed, en hij ziet er heel goed uit. Hij is actiever dan ooit. Maar hij valt ook af, en daar ben ik niet zo blij mee, want hij was al niet zo vet...

HELP...

koekje

• Beheerder
  • Tuuterdetuut
« Reactie #17 Gepost op: 17 februari 2011 om 16:33:56 »
Ga even op zoek naar een ander smeermiddeltje. 1 war hij voor nu weer wel intrapt. Als dat kattenmelk bestrooid met whiskassnoepjes is, is dat kattenmelk bestrooid met whiskassnoepjes. Ik heb in een zenuwachtige bui voor Ot ook wel eens van die rare felix-strooiselknabbels over haar cb staan gooien. En maar aanmoedigen als ze wel een hapje van de vork nam. Ik denk dat ik Ot wel een maand met de hand en een vorkje heb gevoerd. Iedere keer een minihapje, anders vond ze het te imposant.

Ot: nepturk
Sien: rode appelsien

Karin&Philip

• *
« Reactie #18 Gepost op: 17 februari 2011 om 17:11:28 »
ik ben zo gewend dat ie zelfstandig eet... en dat doet ie ook met de stukken kip, kalkoen enz. daar snuffelt ie aan, en aanvallen maar... hij eet ook op zn gemakkie (en sleept het een meter van zn eetplek af), met zn rug naar ons toe staat/zit ie dan rustig te kauwen, stukje bij beetje...

wel heel grappig, hij dweilt meteen de keuken ;)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door