Print

Auteur Topic: All Animal ervaringen gezocht. Update.  (gelezen 1178 keer)

Jacoba

Re: All Animal ervaringen gezocht. Update.
« Reactie #15 Gepost op: 5 februari 2011 om 12:03:54 »
We hebben weer wat toe te voegen aan het menu, want...
ze vinden het allebei lekker  :wiggle:! Ik zag een boel veertjes en een poot. Ook een oog keek me aan. Deze kvv is all inclusive, maar dat wisten we all  ;).
Nu nog even de ontlasting in de gaten houden. Vooralsnog zijn we blij  :).
« Laatst bewerkt op: 5 februari 2011 om 12:07:12 door Jacoba »

*Yvje*

« Reactie #16 Gepost op: 2 juni 2011 om 19:34:25 »
Haaha, "een oog keek me aan" ?  ;D

Ik wil volgende maand ook wat all animal proberen, de katten hier worden nogal kieskeurig en willen
geloof ik meer variatie in hun menu !

Jacoba

« Reactie #17 Gepost op: 17 juni 2011 om 11:43:34 »
Inmiddels zijn we niet meer blij omtrent deze  :P. Nadat ze het in eerste instantie lekker vonden, werd dit al snel niet meer zo gevonden. Ook de veertjes waren niet erg poep-vriendelijk. Of zou ik mijn ongenoegen hebben overgestraald naar de katten toe? Want om te ruiken en te zien was het zeker niet mijn favoriet!

*Yvje*

« Reactie #18 Gepost op: 17 juni 2011 om 12:16:51 »
Hmmm... moet er voor ons kattenmoeders natuurlijk ook wel lekker uitzien idd.
Ik vind tot nu toe Cb er het best uitzien ..

Emytje

« Reactie #19 Gepost op: 20 juni 2011 om 10:28:25 »
Hier heb ik gisteren bij de nieuwe kater All animal kwartel getest. Hij vond het niet te vreten.  :D Ik had een eetlepel daarvan op het bordje gedaan met zijn bibi natuur ernaast, maar zijn bibi wilde hij toen zelfs alleen met zeer lange tanden.

De kliko Khalid, eet het wel. Maar hij barft, dus hij heeft het ook niet nodig.

Overigens vind ik het er onsmakelijk uitzien en de verpakkingen vind ik ook niet erg handig. Met rollen is het veel handiger om ze half bevroren door te snijden en te portioneren.

*Yvje*

« Reactie #20 Gepost op: 20 juni 2011 om 12:46:00 »
Hier heb ik gisteren bij de nieuwe kater All animal kwartel getest. Hij vond het niet te vreten.  :D Ik had een eetlepel daarvan op het bordje gedaan met zijn bibi natuur ernaast, maar zijn bibi wilde hij toen zelfs alleen met zeer lange tanden.

Pfftt.. nou, dan hoef ik het hier al niet eens meer te proberen denk ik ! Ik zal eens iets voor de hond bestellen
kan ik kijken wat de katten ervan vinden maar ik bestel voor de zekerheid wel de andere Kvv's !

Emytje

« Reactie #21 Gepost op: 22 juni 2011 om 14:07:19 »
Zou ik wel doen ja. Zelfs Khalid vond het maar zo zo, terwijl hij wel gewoon hele kwartels eet. Hij heeft de all animal wel opgegeten, maar meer omdat er niets anders op zijn bordje lag.  ;)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door