Print

Auteur Topic: "Zelf maken"  (gelezen 680 keer)

TMG1961

Re: "Zelf maken"
« Reactie #15 Gepost op: 9 januari 2011 om 15:02:01 »
Ik heb ook niet opgebouwd, maar ja, Pixie is van het type als het eetbaar is dan gaat het naar binnen  :biggrin2:

Living on Earth may be expensive, but it includes an annual free trip around the Sun.

Stephanie777

« Reactie #16 Gepost op: 9 januari 2011 om 17:26:29 »
Hihi..  en dan zo'n lijntje!  ;)

Lil

« Reactie #17 Gepost op: 9 januari 2011 om 17:27:50 »
Je kunt ook 's ochtends spiervlees geven een 's avonds bot. Je kan dan 's ochtends eventueel groentenmix erbij geven en 's avonds orgaan.

Hier zou dat niet goed gaan met de ontlasting, maar je kunt het zeker proberen!

Ik geef dergelijke mixen wel en nee ik ga er niet vanuit dat het compleet is. Ik geef een complete kvv en daarnaast dus dergelijke mixen of wat barfmateriaal. Als de rest van je menu klopt is het niet erg als er af en toe eens een keer iets niet helemaal klopt.

TMG1961

« Reactie #18 Gepost op: 9 januari 2011 om 17:33:21 »
Het is per hond verschillend, Pixie krijgt tweederde van bot en spiervlees 's ochtends en 's avond de rest. Je zult even moeten kijken wat voor Boedha het beste scenario is. Maar dat komt wel goed  :)

Ik vraag me ook af en toe af waar Pixie het allemaal laat, haar vanmiddag nog eens gewogen en ze weegt 27kg, krijgt momenteel ruim 1100 gram per dag en het zou zelfs nog iets meer kunnen zijn. Maar ze is wel super actief, tweemaal per dag over de hei rossen, dat houdt slank  :biggrin2:
Living on Earth may be expensive, but it includes an annual free trip around the Sun.

Angela_Bodhi

« Reactie #19 Gepost op: 20 januari 2011 om 23:45:38 »
Ik bestel wel vleesmixen. Het is handig (ontdooit snel en is gemalen) op drukke dagen. In 1 week zorg ik wel dat de percentages die ik altijd geef kloppen.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door