Ik vind trouwens dat je niet veel hebt aan prijzen die zo genoemd worden. Je kan het niet vergelijken omdat je de spullen er niet bij ziet. Er zit veel kwaliteitsverschil tussen; veel vet, weinig vet, mager, doorregen, veel pezen en bindvliezen en wat al niet tegenover weinig van dat spul, grote lappen, kleine stukjes, gemalen, jonge beesten, oude beesten, dat soort zaken.
Zeker weten,daarom kijken wij niet echt meer naar de prijs,het moet natuurlijk niet te duur zijn maar ik betaal liever iets meer dan dat ik eerst al het vet moet verwijderen.Zat adressen gehad de afgelopen jaren waar we de grootste zooi kregen en dan zitten wij natuurlijk nog in een ver achtergebleven gebied wat barf betreft.....hier verkopen ze zelfs varkensvlees en de mensen kopen het gewoon voor hun hond

Zelf betaal ik voor 1 kilo supervuile verse pens ong 6kc dus ongeveer 24 eurocent.Rundvlees en strotten etc kosten ook heel erg weinig bij dit superadres waar de koeien 1 voor 1 geslacht worden omdat er maar 1 koe in kan....zelfslachtende slager dus weinig stress voor de beesten,moeten er wel een kleine 3 uur voor rijden maar goed dan heb je ook wat.
Voor de biologische kippennekken omgerekend 68 eurocent per kilo maar moest wel 150 kilo ineens bestellen...erg fijn hoor als je dan genoeg vriesruimte heb dus meteen maar biologische kipkarkassen met veel vlees erbij die op 88 eurocent per kilo kwamen,werd zelfs nog gratis bezorgd en keurig per kilo verpakt!
Verder nog biologische kippenlever en biologische hart,nier,levermix van het rund bij deze firma.Makrelen zo rond de 1,60 a 2,00 euro de kilo,ligt aan het seizoen en deze koop ik net als de eend(nekken) en kalkoennekken bij de Ah en de slager.
Het duurste wat er hier gegeven wordt is oa de struisvogelmix wat jammergenoeg gemalen is,dit is een uitzondering omdat ik nergens struisvogel in zijn geheel kan kopen....betaal er een kleine 2,50 euro voor,vooral de kittens zijn er wild op.
De konijnenbouten kosten hier ook 2,50 euro per kilo,deze kopen we bij de poelier, de lamsbout uit Nieuw Zeeland kopen we bij de Makro en dit is wel even aftikken....ruim 4,50 euro per kilo en dan moet ik nog de voorpoot eruit snijden... iedere zondag slaan ze de nodige kilo's achterover alsof het gratis is.
Soms krijgen ze een hele zalm waar ik 4 euro per kilo voor betaal.
Voor de rest is het magertjes hier met aanbod...ben al 5 jaar op zoek naar hert en parelhoenkarkas etc wat niet te krijgen is in onze buurt en als het al te koop is gewoonweg onbetaalbaar.
Nou ja,heb ze in ieder geval nog niet horen klagen