Nou...ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat wat er aan vlees aangeboden word door de barfers geschikt is om je hond mee te voeren
Het is gewoon heel simpel: spiervlees => van alle dieren behalve van varken.
Vleesbotten/karkassen => van kleine diersoorten tot kalkoen (van kalkoen alleen de nekken), van grotere dieren alleen van lam of geit de ribben, staart, kop, nek. Van rund voer je voor de zekerheid geen botten. En uiteraard ook niks van varken.
Orgaan => van alle diersoorten behalve varken. En ik meen dat lever of nier van runderen ook afgeraden word ivm te veel afvalstoffen.
Dat lijkt me ook wel

ik dacht alleen zo als je begint met het kleine spul, kip, eend, parelhoen, kwartel en ze zijn daaraan gewend dat je dus kunt gaan afwisselen met meer verschillende soorten, het handig is om alles op een rijtje te hebben.
Dus kip, eend, kwartel, parelhoen en wat er nog meer is aan klein spul dat geschikt is.
Lam, geit onderdelen en wat voor dieren evt.ook nog in aanmerking komen.
Zeker voor beginners maar misschien ook voor gevorderden als je op zoek gaat naar leveranciers of als je wat tegenkomt en je afvraagt of dat ook wat zou kunnen zijn.
Sommige dingen kunnen allergisch reakties veroorzaken en andere dingen vinden veel dingen lekker, dat zijn zaken die mij wel handig leken om bij elkaar in een overzicht te hebben, maar ja ik hou wel van overzicht

(en lijstjes

)