Print

Auteur Topic: barf echt goed?  (gelezen 2475 keer)

Limpy

Re: barf echt goed?
« Reactie #45 Gepost op: 26 oktober 2010 om 20:15:58 »
Wat dachten jullie van de lucht van brokkenpoep/diarree?
Ik werk 1-2 dgn/week in het asiel en af en toe is die lucht echt :yucky: en oh wat ben ik dan blij dat mijn monsters barfen!
groetjes, Tanja

Limpy (ekh)        Blixa (htk)          Obi-wan   en    Pekke  (oosterse kortharen)

Jasmin

• a Samoyed is a piece of heaven
Re: barf echt goed?
« Reactie #46 Gepost op: 27 oktober 2010 om 22:42:55 »
Mijn DA is niet voor, maar ook niet tegen. Ze zegt gewoon eerlijk, dat ze er te weinig van af weet.

Ondertussen ben ik nu zo'n 4 weken bezig en het Sammetje is al merkbaar verbeterd. Ze heeft weer honger! Ze at n.l. heel slecht (slimmerdje) en was flink vermagerd. Ik kreeg die brokken er echt niet meer in! Ze is heel heftig in de rui geweest en toen zag je pas goed hoe mager ze was geworden. De vacht begint nu weer goed terug te groeien en ik ben benieuwd hoe ze er uit gaat zien als dat klaar is. De kat is ondertussen wel al zichtbaar verbeterd. Hij heeft er nog nooit zo goed uitgezien.

Een heel belangrijke verbetering heb ik al wel gemerkt aan Jasmin. Ze is nu voor de 3e keer loops geweest en de vorige 2 keren volgde daarop een hevige blaasontsteking met struviet (gruis) in de blaas. En deze keer? Niks, nakkes, nada! Geen blaasontsteking, geen zieke hond met bloed in de urine, die van ellende in huis plast. Ik durf bijna niet te geloven, dat dat door het BARFen komt.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door