Print

Auteur Topic: Melkklier.  (gelezen 187 keer)

Gertruida.

• Jitske de kleindochter van Sylke
    • The Lovely Rose Cavaliers
Melkklier.
« Gepost op: 16 september 2010 om 10:10:53 »
Kreeg gisteren een vraag voor gelegd waar ik geen antwoord op weet , misschien jullie ?   Bij een cavalier is  8 weken geleden  haar baarmoeder en eierstokken verwijdert ,  , maar sinds een paar dagen komt er uit een tepel heel veel melk en er zit een dikke plak onder , ze heeft ook nest drang . Dierenarts in haar woonplaats durft geen medicatie te geven omdat hij niet weet wat het is . zou het nog een hormoon kwestie zijn ? kan dat nog ?  ze is 5 maanden gelden loops geweest ! Hebben jullie een idee ?
Bij ons wonen  Cavaliers , Nizinny Elisa en haar dochter Shifra en  onze kleine Chanelleke !

Decibels

• Gast
Re: Melkklier.
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2010 om 10:32:00 »
Kreeg gisteren een vraag voor gelegd waar ik geen antwoord op weet , misschien jullie ?   Bij een cavalier is  8 weken geleden  haar baarmoeder en eierstokken verwijdert ,  , maar sinds een paar dagen komt er uit een tepel heel veel melk en er zit een dikke plak onder , ze heeft ook nest drang . Dierenarts in haar woonplaats durft geen medicatie te geven omdat hij niet weet wat het is . zou het nog een hormoon kwestie zijn ? kan dat nog ?  ze is 5 maanden gelden loops geweest ! Hebben jullie een idee ?

je ziet wel vaker dat teven na sterilisatie alsnog schijnzwanger worden.

ziggyguapa

• *
Re: Melkklier.
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2010 om 14:55:53 »
Ik heb ook eens een teef gehad die gesteriliseerd werd en daarna schijnzwanger is geworden
Ik had die teef uit het asiel en wist niet wanneer zij loops gestaan had,ik heb haar laten steriliseren
Groetjes Gerda

Print

Barfplaats wordt gesponsord door