Welkom hier!
Goed dat je aan het verdiepen bent op versvoer! Je opzet ziet er opzich al niet slecht uit.
Maar toch wel wat puntjes.
Ik kan me voorstellen dat je langzaamaan wat dingen wil toevoegen qua bot en ander vlees, maar je menu is nu niet compleet en dat lijkt me minder verstandig.
Kan me voorstellen dat je huiverig bent voor kalkoenbotten, want die voeren hier ook meer mensen niet, juist omdat die scherp kunnen zijn

Maar bv eendennekken, kippennekken, kwartel zijn prima beginnersbotten om mee te beginnen, desnoods sla je ze in het begin even met een hamer wat plat.
Zou je dus aanraden om iig 1 botsoort bij de kippennekken te gaan voeren.
Spiervlees zou ik al wat sneller gaan afwisselen, nu geef je qua diersoorten 2 soorten geeft en vis.
Het minimum om te voeren aan diersoorten is 5 diersoorten + vis.
Daarom zeg ik ook bovenstaande zodat je dan al 2 vleesbotsoorten hebt.
Als je dan ook nog 1 of 2 andere spiervleessoorten erbij voert ben je er al bijna.
In je orgaanmix mis ik lever, dat zou ik zeker wel toevoegen, is een echt essentieel orgaan en zonder dat orgaan lopen ze uiteindelijk tekorten op (geldt ook voor hart en nier)
Bv bij een islamitische slager kun je vaak makkelijk aan geit en lamproducten komen.
En bv bij de poelier aan eendennekken of kwartel
Dan is je menu qua basis goed.
De groentemix mag ook bestaan uit enkel groente, wat je dan later door het vlees mengt.
Of je voegt er bv wat pens aan toe, maar dat zou ik dan wel aftrekken van de totale hoeveelheid orgaan.