Ik ben dus echt een leek wat enten betreft, omdat het verder altijd goed is gegaan met onze andere honden.
We waren dus niet thuis 's middags en het vervelende was dat ze haar halsband ook nog omhad. Deze zat wel aardig los, maar daar was niks opgezet.
Dezelfde avond is de roodheid weg getrokken en was ze al iets minder dik. De volgende dag was het bijna helemaal weg en we zijn 's nachts nog een paar keer bij haar gaan kijken voor de zekerheid. Ze was wel meer gaan drinken, maar dat kwam door dat middel en doet ze nu niet meer. Wel slaapt ze (volgens mij) ietsje meer, maar dat kan aan mij liggen. Waarschijnlijk gaan we ook gewoon een andere dierenarts zoeken. We vroegen namelijk die dag ook of ze kon zien of ze schijnzwanger was en dat was volgens haar niet zo. 2 dagen later kwam er melk uit haar tepeltjes (ze is écht schijnzwanger

)
We hebben haar die entingen laten geven omdat we er eigenlijk vanuit gaan dat de dierenarts het wel weet. Zelf weet ik niet zoveel over de entingen en welke je wel samen en niet samen mag geven.
In het boekje zit een stickertje van allebei dus ik neem aan dat ze ze allebei heeft gekregen (het was maar 1 prikje).
Zou ze hier nú al problemen aan kunnen overhouden of alleen als we haar verder nog laten enten en ze dit steeds krijgt?
Waarschijnlijk gaan we haar nu niet meer laten enten, of zijn er ziektes waar ze echt voor geënt móét worden zoals Weil?
Ik zie hier op het forum dat de enting 3 jaar geldig is, klopt dat? Er staat in het boekje dat ze volgens jaar weer terug moet komen..
@ Dancingdaydream: die was ons is nu bijna anderhalf

.