Print

Auteur Topic: wat een goed forum!  (gelezen 4741 keer)

AussieSue

Re: wat een goed forum!
« Reactie #60 Gepost op: 21 oktober 2010 om 22:25:55 »
Ik zat laatst even te tellen en ik heb tnt 5 mensen kunnen overtuigen, zij zijn overgestapt naar kvv....geen barf, maar ik vind dat al een hele vooruitgang. ;D
Groetjes Sandra

judith vd

« Reactie #61 Gepost op: 22 oktober 2010 om 17:10:21 »
Ik zat laatst even te tellen en ik heb tnt 5 mensen kunnen overtuigen, zij zijn overgestapt naar kvv....geen barf, maar ik vind dat al een hele vooruitgang. ;D

Hardstikke goed van jou!
Ik heb de neiging om mensen die brokken geven te hard aan te pakken. Da's niet echt handig. Nu vertel ik ze een beetje hoe ik het doe: hebben ze interesse dan vertel ik verder. Houden ze hun mond, dan laat ik ze maar in de hoop dat ze er toch nog een x over gaan nadenken.
Misschien gaat 1 collega kvv geven, omdat haar hondje zo'n enorme huidproblemen heeft.
Tja, . . . . . . . . . . als ze eens wisten!

Uploaded with ImageShack.us

AussieSue

« Reactie #62 Gepost op: 22 oktober 2010 om 18:21:49 »
Ik stel altijd voor dat ze een keer meebestellen of een proefpakketje krijgen van me. (kvv dan hè)..elke hond vindt dat heerlijk natuurlijk en aangezien de brokken vaak met lange tanden gegeten worden is de keus snel gemaakt. hahaaha..maar een huidprobleem, die MOET echt over!!!
Groetjes Sandra

charmed

« Reactie #63 Gepost op: 13 november 2010 om 23:12:29 »
Ben ook een geweldig voorstander van vers. Haal regelmatig mensen over om vers te gaan voeren en die koppelen dan terug dat het geweldig gaat met hun hond  :biggrin2: Heb Barf geprobeerd, maar met een paar toch weer terug gestapt naar KVV. Eentje kan de vitamines niet missen van de CB. De andere krijgt pancreas van CB, verteerde niet meer zo goed, en eentje kan wel meedoen met barf (alleen gemalen) want bij haar vind je hele stukken vlees weer terug in de ontlasting. Maar gemalen gaat goed, alleen alles wat vet is mag ze niet. zij krijgt dan i.p.v. vet vlees, eend, pens etc. kvv :) het is even puzzelen geweest, maar nu doen ze het er allemaal goed op hetgeen wat ze krijgen.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door