Haha vind je dat leuk? Ik was wanhopig want ik zou na 3 dagen geen eten meer hebben voor mijn honden.
Ik heb echt letterlijk 2 weken achter de pc gezeten, heeeeeel veel gebeld en gemailt om te zorgen dat ik eten voor mijn honden kon kopen.
Oh ja...en MP afstruinen naar een vrieskist, gelukkig al binnen 2 dagen een grote gevonden, daarna helemaal zelf/alleen opgehaald met een veeeel te grote bus

Hmm overal te weinig van

Je zou kunnen overwegen om wat kvv in te gaan slaan, wissel dan een ander merkje af met smuldier, dan zorg je er voor dat de hond toch afwisselend eet, en druk je de kosten.
Wil je toch zelf samenstellen...dan ga je vandaag nog naar Puth, haalt wat nieren en lever (3 of 4 euro per kg, je hebt niet zo veel daar van nodig) en dan koop je in de winkel wat smuldier kip enkelvoudig (gemalen kipkarkas) wat smuldier vlees enkelvoudig en smuldier runderhart. Dat mix je in elkaar (in de juiste verhoudingen uiteraard) en je hebt je eigen kvv

Mocht je wat visjes nodig hebben, geef even een gil, dan kun je hier wel wat komen ophalen een dezer dagen (moet het nog portioneren, is nu een klomp vis van 10kg

) Deze kun je dan geven als zijnde spiervlees