Hoi hoi,
Het klinkt misschien raar maar kan het zijn dat het zichzelf in stand houdt?
Ik bedoel... krijgt ze er ook extra aandacht door?
Aandacht door: het likken te voorkomen dus praten of veel met liam bezig zijn dan.
Maar misschien ook eens foei roepen of steeds naar hem kijken als hij met zijn pootjes bezig is.
Plus je kunt ook eens goed kijken of al de aktiviteiten die je noemt ook stress kunnen opleveren. Dat kan. Niet iedere hond vind bepaalde aktiviteiten leuk. Je zou eens iemand kunnen laten kijken die er verstand van heeft hoe ze zich tijdens de trainingen gedraagt. Zelf zie je dat niet echt als je bezig bent.
Dat kan heel goed ook een oorzaak zijn.
Ik geloof wel in aardstralen en zou de ligplaats van Liam dan veranderen als dat geen goede plek is maar iets aanschaffen van € 3000,00 Hmmmm

Verdiep je maar eerst in de materie van aardstraling zou ik zeggen en vraag ook eens advies van andere mensen die daar verstand van hebben. Misschien een wichelroedeloper? Bovendien weet ik wel dat als je gevoelig bent voor straling dat je het dan buiten je huis zo weer op kunt lopen. Dus het is niet helemaal afdoende volgens mij.
Misschien dat dan inderdaad de steentjes bij je dragen kan helpen. Dat kun je altijd proberen. Die zou ik dan wel eerst laten reinigen of opladen. Sommige verkopers op internet doen dat al voordat ze op de bus gaan. Dus daar kun je naar vragen. dan zijn ze helemaal fris

Zomaar wat tips hoor. Misschien heb je er iets aan.