Print

Auteur Topic: barf complex  (gelezen 334 keer)

twy

• *
  • een dag zonder honden is een dag niet geleefd
barf complex
« Gepost op: 28 juli 2010 om 18:00:55 »
kan mij iemand vertellen waar ik dat kan kopen?
omdat ze hier niet alles lusten, kan het geen kwaad om dat toe te voegen denk ik.
Gek  mijn Dogo Canario Toet, Australian Cattle Dogs Skip, en Dua

Rovanna

• Honden Universiteit
Re: barf complex
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2010 om 18:03:19 »
Nog nooit van gehoord. Wat is het?

pallas

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2010 om 18:34:20 »
http://www.onlynaturalpet.eu/en/Vitamins-Minerals/BARF-CompleX::2388.html

maar als ik de ingredienten bekijk zou ik het niet geven  :-X

Kan je niet beter kiezen voor een aanvulling in de vorm van kelp, zeewier of chlorella? Samen met van gemalen rauwe noten en  wat kiemgroenten ben je dan toch wel aan een goede vitamine voorraad lijkt me.
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2010 om 21:07:56 door pallas »

Geef me de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is.
Geef me de moed om te accepteren wat niet te veranderen is.
Geef me de wijsheid om het verschil hier tussen te zien.

Rovanna

• Honden Universiteit
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2010 om 20:09:40 »

twy

• *
« Reactie #4 Gepost op: 29 juli 2010 om 10:05:21 »
sorry voor de vraag hoor, begrijp best wat barf is, maar ben bang dat ik ze tekort doe, ze krijgen al zeewier en rauwe noten dus hoef me geen zorgen te maken denk ik, wat ik begrijp uit het verhaal. bedankt

*Natasja*

« Reactie #5 Gepost op: 29 juli 2010 om 10:07:33 »
sorry voor de vraag hoor, begrijp best wat barf is, maar ben bang dat ik ze tekort doe, ze krijgen al zeewier en rauwe noten dus hoef me geen zorgen te maken denk ik, wat ik begrijp uit het verhaal. bedankt

Misschien dat je in de daarvoor bestemde rubriek eens neer kunt zetten wat je honden precies eten in een week (of in 2 of 3 weken). Dan kan "men" beoordelen of ze inderdaad iets tekort krijgen  ;)

Robian

« Reactie #6 Gepost op: 29 juli 2010 om 13:37:34 »

Ik denk dat die opmerking van @Rovanna niet specifiek voor jou bedoelt was maar meer voor de producent van dit produkt  ;)
Groetjes, Sylvia

Everywhere is walking distance if you have the time.

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #7 Gepost op: 29 juli 2010 om 13:51:56 »
Ik denk dat Rovanna inderdaad bedoeld dat de fabrikant/producent van BARF complex niet begrepen heeft wat BARF is. En gelijk heeft ze. Of de fabrikant probeert een slaatje te slaan uit de mens. Ook niet geheel onwaarschijnlijk.

Wanneer jij je hond 40% a 50% rauwe vleesbotten geeft, 15% a 20% orgaanvlees (inclusief pens), 5% a 15% groenten, spiervlees, vette vis, eitjes, etc. geeft en je wisselt mooi af in diersoorten: dan hoef je helemaal niks toe te voegen. Kun je natuurlijk nog wat super extra's geven zoals rauwe gemalen noten (geen macademia's!!), chlorella/spirulina/zeewier, visolie, maar een multivitamine met extra calcium raad ik je zelfs ten zeerste af! Met deze hoeveelheid vleesbot krijgt je hond voldoende calcium binnen. In de enige echte goed opneembare vorm (beter dan rauw bot bestaat niet).

Siamsa - Dalmatische Honden

twy

• *
« Reactie #8 Gepost op: 29 juli 2010 om 13:57:32 »
sorry kwam erg naar over, heb idd bij wat eet jou hond ff hun voedingslijst neergezet, maar ik denk dat ze idd genoeg krijgen, en sorry rovanna ik begreep t niet goed :-[

Rovanna

• Honden Universiteit
« Reactie #9 Gepost op: 29 juli 2010 om 16:43:59 »
Geen punt meid. Geen man overboord. Lizzy had het goed begrepen en die kent me al een tijdje :P

Ga lekker bezig met zelf samenstellen en dan heb je dit soort kunstgrepen als BARFcomplex helemaal niet meer nodig ;)

Print

Barfplaats wordt gesponsord door