Print

Auteur Topic: Nieuwe Smaak bij CB  (gelezen 993 keer)

linda1985

Re: Nieuwe Smaak bij CB
« Reactie #15 Gepost op: 30 juli 2010 om 12:44:31 »

Dat denk ik ook :biggrin2:

Overheen gelezen  ;D

mysmoothcollies

« Reactie #16 Gepost op: 30 juli 2010 om 15:21:05 »
jammer dat er toch weer rijst in zit. vind het daarom ook niet geschikt voor eliminatie dieet..

Ik ook niet.......wel eens een kalkoen gehad die geen granen, mais e.d. eet????? Je kunt er nooit zeker van zijn dat er dus geen granen, naast de rijst dus inzitten....volgens mij dan.....of is dat te simpel gedacht?
smooth collie 4ever ofwel in 2 smooth collies

Linda, Kess en Canna

linda1985

« Reactie #17 Gepost op: 2 augustus 2010 om 14:47:35 »
Klopt wel, in de kip versies van verschillende merken vind ik wel eens graantjes..

-anna-

• http://www.petsenzo.nl/
« Reactie #18 Gepost op: 3 augustus 2010 om 00:21:48 »
dat zijn geen normale prijzen voor een rolletje kvv ::)

charmed

« Reactie #19 Gepost op: 3 augustus 2010 om 17:46:00 »
Ik had in de winkel niet gevraagd wat ie koste, maar schrok toch wel even toen ik online ging zoeken naar de prijs.  :nerves:

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #20 Gepost op: 3 augustus 2010 om 22:17:30 »
Als je zelf een kalkoen in delen voert kun je de graan uit de maag spoelen en de nekken niet voeren. Vind daarom een KVV sowieso niet zo geschikt als eliminatie dieet.

De prijs van haaksbarf eend is ook aan de maat (6.15 voor een kilo)

Ogen die spreken, zeggen vaak meer dan monden die zeggen.

Search

• *
« Reactie #21 Gepost op: 4 augustus 2010 om 12:24:55 »
Met "eliminatiedieet" bedoelen ze bij CB ook alleen bij allergie voor het dierlijke eiwit volgens mij. Van hun site:
"Deze voeding is zeer geschikt voor honden die voor de meest gebruikte vleessoorten allergisch of intolerant zijn." Ze beweren ook niet dat er geen granen inzitten.

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #22 Gepost op: 4 augustus 2010 om 12:29:30 »
Ik zeg ook niet dat hun beweren dat er geen graan in zit. Ik zeg alleen dat IK een kvv (met graan) geen geschikte optie vind om te elimineren.

Ogen die spreken, zeggen vaak meer dan monden die zeggen.

Search

• *
« Reactie #23 Gepost op: 4 augustus 2010 om 14:07:07 »
Dat snap ik wel. Maar ik wil alleen zeggen dat carnibest de term "eliminatiedieet" gebruikt bij een allergie voor een dierlijk eiwit. Tja, dan is hun product wel geschikt. Alleen kan je volgens mij zelden vooraf met zekerheid zeggen dat het puur een dierlijk eiwit is.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door