mona, ga met je kitten naar de dierenarts. 700 gram met 12 weken is echt om te huilen, ze zou 2x zo zwaar moeten zijn.
om te huilen vindt ik wat over dreven mijn andere kat was ook zo zwaar op de leeftijd en is nou eenmaal een klein katje.
Ik ben afgelopen dinsdag nog met haar bij de dierenarts geweest waar ze helemaal is onderzocht en niks aan de hand.
Het is nou eenmaal een klein katje net als mijn 1 jarige kat die woog hetzelfde en was erg klein net zo als deze maar verder harstikke gezond.
Waarschijnlijk gewoon een achterstand opgelopen door alles wat ze al heeft mee gemaakt de eerste 12 weken net als mijn 1 jarige kat.
Ze ziet er goed uit, haar ontlasting is goed en ze is vol levenslust. (eigenlijk iets te vol de kleine terrorist)
Wacht even ik zet haar net voor de zekerheid op de weegschaal maar of mijn weegschaal is gek geworden of mijn kitten extreem aangekomen
Ik ga even een weegschaal bij mijn schoonouders lenen want mijn weegschaal zegt dat ze ruim 1 kilo is aangekomen in 1 week maar dat lijk me stug.
Mijn vriend heeft haar ook op getilt en die zegt ook dit is echt geen 2 kilo.
Keukenweegschaal liegt inderdaad de weegschaal van mijn schoonouders pakt alles vanaf 1 kilo en haar pakt hij niet.
En in die weegschaal heb ik meer vertrouwen dat is een vrij luxe en zeer precieze weegschaal en ik heb een plastic dingetje van een euro of 4 van de ikea