Gekske..
Eens ff kijken..
Je berekingen geloof ik wel dat die goed zijn. Die heb ik niet nagerekend, als je wilt dat ik dit ter controle wel doe. Let me know.
Je voert 50% vleesbot dan komt daar nog visgraat bij. Nu weet ik dat jij mooie visjes kan krijgen, en dat het vaak ook prachtige file's zijn. Maar houd er rekening mee dat wanneer je van die 10% vis 5% bot voert je op 55% bot uitkomt of wanneer je zalmkop zou geven je al snel op 60% bot uitkomt. wat mij iets te veel lijkt.
Je zou 5% minder bot kunnen geven en dit bij orgaan toevoegen. Dan heb je wat marge.
Uiteraard weet jij exact wat je honden aankunnen qua % bot. Maar tis wellicht iets om rekening mee te houden.
Van het orgaan krijgen ze 50% pens, 5% lever, 3% nier en overig is hart en maag.
Ik weet even niet of ik dit verkeerd begrijp of dat het vreemd staat. Hou er rekening mee dat de lever en nier % van het TOTALE menu is. Als je nier 3% van orgaan zou nemen kom je op 44 gram uit. Terwijl 3% van het totale menu 294 gram is. Is nogal een verschil.
Je voert dan 7% pens 3% nier en 5% lever. Dan kom je al op je 15 % Daarom zei ik net ergens dat ik het orgaan zou opschroeven naar 20% zodat je ruimte hebt voor hart en evt maag. (maag reken ik zelf niet meer mee, maar voer ik af en toe beetje extra

)
Reken je voor jezelf nog uit hoeveel gram ze van iets per dag moeten hebben?? Of kijk je echt dat het per week goed zit?
Ik kan nu nergens zien wat je exact per dag gaat voeren.
Ik neem aan dat je het gewoon netjes verdeeld. vleesbot gedeeld door 7 orgaan gedeeld door 2 (+pensdag) enz enz.
Wellicht kun je dit dan ophangen bij de vriezer en dan doorstrepen wat je hebt gevoerd!
Of evt een white-board. Kun je het gewoon afvinken. aan het eind van de week vinkjes wegvegen en weer opnieuw beginnen. Weet niet of dat wat is voor je?
Volgens mij was het dat wel zo'n beetje

Het zijn wat kleine dingen waar ik weer eens heeeeeel wat omheen heb geschreven en dat het lijkt alsof het weet ik het voor big deal is! Maar dat valt reuze mee. Ziet er goed uit!