Print

Auteur Topic: Geitenribje heel doorgeslikt  (gelezen 1284 keer)

*Marga*

• Zoetermeer
Re: Geitenribje heel doorgeslikt
« Reactie #30 Gepost op: 24 juli 2010 om 20:54:55 »
Gelukkig maar ;)

kooikerhondjes

Groetjes Marga

M@rina

• Cockers&Friends
« Reactie #31 Gepost op: 24 juli 2010 om 21:23:12 »
Borke en mevroi Kruim bedankt voor het pensaanbod, super!!!
Groetjes,
Marina,

Je kan tegenwoordig zoveel worden.... ik blijf denk ik maar wie ik ben....
www.cockersandfriends.nl

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #32 Gepost op: 25 juli 2010 om 08:03:59 »
Dit klinkt goed!

Siamsa - Dalmatische Honden

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #33 Gepost op: 25 juli 2010 om 11:44:28 »
Gelukkig dat dit hopelijk met een sisser gaat aflopen!
Wat ik doe als ik iets nieuws wil gaan voeren, ik gebruik ALTIJD eerst de zoekfunctie. Even kijken of er nog iets belangrijks over vermeld staat!

Ogen die spreken, zeggen vaak meer dan monden die zeggen.

M@rina

• Cockers&Friends
« Reactie #34 Gepost op: 25 juli 2010 om 13:58:10 »
Het gaat nog steeds als altijd. Goed gegeten, geslapen en gepoept. Keurige drolletjes van allebei vandaag. Ze zijn vrolijk, net hebben ze weer even één van hun weinige samenspel acties gehad.

Mijn hartslag begint ook weer wat naar het normalniveau te dalen, ik heb vrijdagavond en gisteren, echt als een havik, iedere beweging van hen in de gaten gehouden.
Groetjes,
Marina,

www.cockersandfriends.nl

Anne in Duitsland

« Reactie #35 Gepost op: 26 juli 2010 om 00:05:40 »
Hè, gelukkig lijkt het goed te gaan! Ik kan me voorstellen dat je een paar dagen helemaal van de leg was hierdoor! En inderdaad, wat Nadia schrijft, als je iets nieuws gaat geven, even zoeken of er speciale informatie over te vinden is, beginnersdocument nog even nalezen, en desnoods gewoon even navragen hier bij Vragen en Problemen. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!

Maar fijn dat het goed gaat met je hondjes!

202Spots

• Cis & Tor.....
    • Barf Foto's
« Reactie #36 Gepost op: 26 juli 2010 om 00:08:46 »
Fijn dat 't allemaal goed is afgelopen!
Dory,Dalmatians Bo & Starr
Angels Cissy & Torro
If tears could build a stairway,and memories a lane,
I'd walk right up to heaven,and bring you home again.

TMG1961

« Reactie #37 Gepost op: 26 juli 2010 om 09:26:43 »
Goed te horen dat alles goed is gekomen.
Living on Earth may be expensive, but it includes an annual free trip around the Sun.

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
« Reactie #38 Gepost op: 26 juli 2010 om 14:09:48 »
Fijn dat het met een sisser is afgelopen  :biggrin2:

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

M@rina

• Cockers&Friends
« Reactie #39 Gepost op: 26 juli 2010 om 14:43:35 »
Nou, ik ben er ook heel blij om. Vanmorgen hebben ze allebei weer een keurige drol gedraaid.

Ik haal het echt niet meer in mijn hoofd om iets nieuws te proberen zonder eerst hier te zoeken.  Soms kan een mens zijn, hé? Ik had gewoon verwacht dat ze er lekker op zouden gaan kluiven net zoals ze meestel wel doen op een kippennekje, die wordt ook eerst helemaal vermorzeld voor die doorgeslikt wordt, dit was zó niet in de lijn van de verwachting....

Groetjes,
Marina,

www.cockersandfriends.nl

lauraV

• leef je dag alsof het je laatste is en geniet
« Reactie #40 Gepost op: 26 juli 2010 om 15:41:15 »
hou t voor de zekerheid de eerste dagen nog in de gaten....
groetjes van de jackrussells , Loeka en Noa

Anne in Duitsland

« Reactie #41 Gepost op: 26 juli 2010 om 16:10:38 »
Nou, ik ben er ook heel blij om. Vanmorgen hebben ze allebei weer een keurige drol gedraaid.

Ik haal het echt niet meer in mijn hoofd om iets nieuws te proberen zonder eerst hier te zoeken.  Soms kan een mens zijn, hé? Ik had gewoon verwacht dat ze er lekker op zouden gaan kluiven net zoals ze meestel wel doen op een kippennekje, die wordt ook eerst helemaal vermorzeld voor die doorgeslikt wordt, dit was zó niet in de lijn van de verwachting....

Tja, honden kunnen de dingen soms heel anders zien dan wij! Ik ben opgehouden met ribben voeren toen ik merkte dat ze de onderkant altijd als eerste wegknaagden (dus dat deel waar de ribjes aan elkaar zitten), zodat ze alsnog enkele ribben overhielden... Die vermorzelden ze dan weliswaar, maar ik vond het toch eng. En omdat ik niet aan ribben kon komen die nog met vlees aan elkaar zaten, alleen aan ribben waar het vlees tussenuit was gesneden en die dus vrij kaal waren, ben ik er helemaal mee gestopt. Geen risico nemen, er is genoeg andere keuze!

Maar wel fijn dat die toestand met jouw beestjes goed lijkt af te lopen. Ik kan me voorstellen dat je even helemaal van de leg was! En inderdaad, als je iets nieuws gaat geven, altijd even nalezen hier of er bijzonderheden zijn waar je rekening mee moet houden, of anders gewoon navragen in deze rubriek als je het niet zeker weet!

Dhjali

• **
« Reactie #42 Gepost op: 29 juli 2010 om 14:20:35 »
Dat is schrikken zeg!  :o Fijn dat het met een sisser is afgelopen!

Wat ik me nu afvraag, hoe geef je geitenribben dan wel? Als ze het vlees eraf geknaagd hebben hou je dan geen losse ribben over? (geen idee hoor, ik heb het nog nooit gegeven). Of haal je het dan weg?

**Jolanda**

« Reactie #43 Gepost op: 29 juli 2010 om 14:48:24 »
Normaal geef je een rij ribben waarbij er minimaal 3 ribjes aan elkaar vast zitten. De honden zullen niet het vlees er tussenuit eten, maar gewoon de ribben kraken en afslikken (in stukken die ze er af gebeten hebben)

Dhjali

• **
« Reactie #44 Gepost op: 29 juli 2010 om 15:04:04 »
Ah zo, ik kon me er al niets bij voorstellen. Ik zie die van het het vlees er nog tussenuit eten  ::) Maar voorlopig zijn we hier ook nog niet toe aan geitenribben en dergelijke.
Dank je wel voor je uitleg.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door