« Antwoord #30 Gepost op: Juli 28, 2010, 12:54:31 »
ik heb het ontdooit om eens te kijken naar de kwaliteit :s (en omdat ik de plaats in de vriezer dan wel kon gebruiken voor andere spulletjes) En euhm als ik zelf dat de kippen ze zelfs niet willen... Tis bijna augustus ik ben dus benieuwd naar de reactie van de leverancier.
ik heb het ontdooit om eens te kijken naar de kwaliteit :s (en omdat ik de plaats in de vriezer dan wel kon gebruiken voor andere spulletjes) En euhm als ik zelf dat de kippen ze zelfs niet willen... Tis bijna augustus ik ben dus benieuwd naar de reactie van de leverancier.
Is eigenlijk niet gek ook als het zo ver over de datum is...schandalig gewoon! Ben ook heel benieuwd naar de reactie...
Even off topic....leuk nieuw onderschrift...eindelijk compleet!
Iets wat over datum is, zou niet eens een prijs mogen hebben..... het is namelijk niet meer verkoopbaar dus je mag het hoogstens weggeven als de gever het wil.
« Antwoord #36 Gepost op: Augustus 03, 2010, 10:19:56 »
Ok heb gebeld, ga nu even met iemand anders contact opnemen en dan hopelijk tot een oplossing komen De leverancier kan voor mij zelf niets doen aangezien ik het via een andere contactpersoon gekocht heb.