Print

Auteur Topic: Leveranciers die spullen verkopen die over datum zijn...  (gelezen 1463 keer)

vanaalst

• mijn lieve weirdo rip 4-8-2008
Re: Leveranciers die spullen verkopen die over datum zijn...
« Reactie #15 Gepost op: 22 juli 2010 om 21:22:43 »
je wist van niks, dan vindt ik het helemaal een kwalijke zaak en ze zouden het spul mooi kunnen komen ophalen...betaald heb je al natuurlijk kan je het niet terug vorderen...?

Eranthe

« Reactie #16 Gepost op: 22 juli 2010 om 21:28:05 »
Ik wist van niks... Is de eerste keer dat ik van daar iets heb.
Wacht nu op reactie van mijn medebestellerke of het bij haar ook zo is.
Ben eens benieuwd.
Dan ging het echt linea recta terug bij mij. Zie je trouwens niks aan de kwaliteit van het vlees?

orinake

« Reactie #17 Gepost op: 22 juli 2010 om 21:29:08 »
je wist van niks, dan vindt ik het helemaal een kwalijke zaak en ze zouden het spul mooi kunnen komen ophalen...betaald heb je al natuurlijk kan je het niet terug vorderen...?

Mja ik ga ff afwachten wat de leverancier zijn reactie is. (Heb de firma een vriendelijke mail gestuurd met de vraag of dit een foutje is)
Ik ga er allesinds niet voor terugrijden... Tzou betekenen dat ik 2u moet rijden (enkel) en dat is het me nu echt niet waard :)

Dan ging het echt linea recta terug bij mij. Zie je trouwens niks aan de kwaliteit van het vlees?

Over de  kwaliteit kan ik weinig zeggen is diepgevrozen en is de eerste keer dat ik het in ingevrozenvorm zie.
Tegenover de verse vorm scheelt het wel ja ;)

TMG1961

« Reactie #18 Gepost op: 22 juli 2010 om 21:51:12 »
Ik zou het absoluut niet voeren. Wie weet wat er allemaal mee gebeurt is sinds het in 2006 de eerste keer ingevroren is. Kan al tig keer ontdooid en weer ingevroren zijn. Ze konden het op hun kosten kunnen komen halen en gelijk m'n geld mee nemen plus een vergoeding voor het ongemak.
Living on Earth may be expensive, but it includes an annual free trip around the Sun.

202Spots

• Cis & Tor.....
    • Barf Foto's
« Reactie #19 Gepost op: 22 juli 2010 om 21:52:49 »
Misschien is het beter te bekijken als je 'n paar dingen ontdooid?
Je ziet vrij makkelijk als het echt heel oud is...en 4 jaar oud zou ik echt niet voeren.
Maar ok al wil je het niet terug brengen, ik zou toch zonder kosten 'n  nieuwe bestelling verwachten
en wel een die verser is dan wat ze nu hebben gestuurd.
Dory,Dalmatians Bo & Starr
Angels Cissy & Torro
If tears could build a stairway,and memories a lane,
I'd walk right up to heaven,and bring you home again.

Lizzy

• Beheerder
    • Siamsa - Kennel voor Dalmatische Honden
« Reactie #20 Gepost op: 22 juli 2010 om 21:55:50 »
Dit kregen ze van mij fijn terug zeg!

Siamsa - Dalmatische Honden

Tanna

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #21 Gepost op: 22 juli 2010 om 22:43:50 »
Dat zou ik ook niet hoeven!

lauraV

• leef je dag alsof het je laatste is en geniet
« Reactie #22 Gepost op: 22 juli 2010 om 23:09:32 »
yep , hier zo ik t ook niet voeren :biggrin2:
groetjes van de jackrussells , Loeka en Noa

Daphne&Jayden

• Liefde is...je eigen vriezerruimte opofferen...
« Reactie #23 Gepost op: 23 juli 2010 om 10:07:30 »
Idd dat konden ze terug krijgen! Ze hebben wel lef om je dat te verkopen, zo zie je maar dat er nog altijd mensen zijn die het niks uitmaken wat honden te eten krijgen.
Lijkt me toch sterk dat die leverancier die data niet gezien heeft. Zo wordt goedkoop nog duurkoop.

evenstar

• zanybulls
« Reactie #24 Gepost op: 23 juli 2010 om 10:49:47 »
Ligt er aan wat de prijs is enz. wat ik er mee zou doen Als het rond de €1,50 per kg kost kun je er altijd van uit gaan dat het niet voor menselijke consumputie bestemd is anders verwerken ze het vlees wel in frikandellen of kroketten.
Ik zou het eerst laten ontdooien en kijken hoe het er uit ziet is het erg droog geworden door het invriezen dan zou ik dat er uit halen en de rest voeren als het nog goed ruikt en er uit ziet.
Vlees van AH ligt ook geregeld 2 tot 3 jaar in de diepvriezer voor dat het in de winkel komt en dan gaan een hoop mensen het nog een keer invriezen. Ik heb genoeg gezien/gehoord in de tijd dat ik nog bij een rundvlees groothandel werkte waar oa de C1000 zijn vlees van betrok voor de gehakt en runderlappen reclame.

vr gr evenstar

Engelse Bulldog

Daphne&Jayden

• Liefde is...je eigen vriezerruimte opofferen...
« Reactie #25 Gepost op: 23 juli 2010 om 10:54:12 »
Ligt er aan wat de prijs is enz. wat ik er mee zou doen Als het rond de €1,50 per kg kost kun je er altijd van uit gaan dat het niet voor menselijke consumputie bestemd is anders verwerken ze het vlees wel in frikandellen of kroketten.
Ik zou het eerst laten ontdooien en kijken hoe het er uit ziet is het erg droog geworden door het invriezen dan zou ik dat er uit halen en de rest voeren als het nog goed ruikt en er uit ziet.
Vlees van AH ligt ook geregeld 2 tot 3 jaar in de diepvriezer voor dat het in de winkel komt en dan gaan een hoop mensen het nog een keer invriezen. Ik heb genoeg gezien/gehoord in de tijd dat ik nog bij een rundvlees groothandel werkte waar oa de C1000 zijn vlees van betrok voor de gehakt en runderlappen reclame.

Lang leven vegetarier zijn... ;D ::)

orinake

« Reactie #26 Gepost op: 23 juli 2010 om 11:18:11 »
Er is een vluchtig contact geweest, maar helaas kan de contactpersoon momenteel neits doen wegens verlof.
Maar eens terug ana het werk gaan ze kijken voor een oplossing ;)

Anne in Duitsland

« Reactie #27 Gepost op: 23 juli 2010 om 21:59:03 »
Lang leven vegetarier zijn... ;D ::)

Je haalt me de woorden uit het toetsenbord! ;D

orinake

« Reactie #28 Gepost op: 23 juli 2010 om 22:02:03 »
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord! ;D

heb geluk dat ik dat voor ons eigen vlees nooit zal voor hebben :)
Ik dagelijks vers vlees halen, slachtdieren worden vaak de dag zelf smorgens vers binnengebracht ;)

Angelique

• Blij dat ik BARF
    • Plaza33 Natuurlijk goed voor mens en dier.
« Reactie #29 Gepost op: 24 juli 2010 om 17:42:47 »
Ligt er aan wat de prijs is enz. wat ik er mee zou doen Als het rond de €1,50 per kg kost kun je er altijd van uit gaan dat het niet voor menselijke consumputie bestemd is anders verwerken ze het vlees wel in frikandellen of kroketten.Ik zou het eerst laten ontdooien en kijken hoe het er uit ziet is het erg droog geworden door het invriezen dan zou ik dat er uit halen en de rest voeren als het nog goed ruikt en er uit ziet.

Mwah, prijs zegt niet alles hoor. Als één van mijn leveranciers zijn vriescellen opruimt aan het einde van het jaar dan krijg ik alles door de bank genomen voor een euro de kilo mee en dan is het allemaal nog voor de datum en an sich niks mis mee.
Als produkten zo dusdanig ernstig over de datum zijn dan hoort dat gewoon vantevoren gemeld te worden. Krijg nu het idee dat ze wellicht denken....ach, tis voor de hond, die kunnen we die zooi wel in z'n mik douwen. :-X
Hoi!   Angelique

www.plaza33.com

Print

Barfplaats wordt gesponsord door