Print

Auteur Topic: Wie wil/kan mij adviseren?  (gelezen 1280 keer)

tonniewerth

• *
Re: Wie wil/kan mij adviseren?
« Reactie #30 Gepost op: 28 juli 2010 om 12:31:22 »
 wat ik niet begrijp is dat jij 65 euro per maand aan voeding voor een pup kwijt bent.
Zelf heb ik een volwassen herder van 32 kilo die gemiddeld 1 kilo kivo compleet per dag eet
en dan ben ik de helft per maand kwijt, dan geef ik hem ook nog kivo eend en vis en dan kom ik
denk ik nog niet aan de 65 euro per maand. als je hem kivo geeft heeft hij een prima voeding.

Nika

• *
« Reactie #31 Gepost op: 28 juli 2010 om 12:58:33 »
Ja dat snap ik ook niet hhahaha  ;D

Mijn hondje heeft darmproblemen en moest speciale brokken van royal canin die alleen verkrijgbaar is bij de DA. Hij moet daar heel veel van hebben 550 gram per dag. Zit 12 kilo in en één zak kost 65 euro.....hmmm...volgens mij kost het me nog meer dan dit....

Maar is kivo KVV?

TMG1961

« Reactie #32 Gepost op: 28 juli 2010 om 13:40:19 »
Kivo is KVV, ze zitten in Veldhoven, je kunt er zelf afhalen

Website: http://www.kivo-petfood.nl/
Living on Earth may be expensive, but it includes an annual free trip around the Sun.

elianne

• **
  • Sjors en Diezel
« Reactie #33 Gepost op: 28 juli 2010 om 21:34:29 »
Hier een Leonberger met een zeer heftige Giardia verleden!! Werd er wanhopig van! Ik heb toen contact gezocht met de voedingsadviezeuse van Farm Food Fresh (die hebben een glutenvrij kvv en brok) en die hebben mij heel goed begeleid met de overstap naar kvv van FFF. Na een lange herstelperiode en danks de kvv (....geef ook de brok ervan) gaat het super!

Nika

• *
« Reactie #34 Gepost op: 29 juli 2010 om 08:49:31 »
Nou we hebben één dag KVV erop zitten. 's Ochtends heb ik even de kook erover gehad, maar dit werd zo'n vieze drap dat zelfs mijn pup me aankeek met een blik van: en wat is dit dan?

"s middags en 's avonds gewoon rauw. Ik dacht, dan maar even diarree......Maar het gaat tot nu toe super! Hij stinkt ook niet meer, komt waarschijnlijk door gekookte KVV. Maar goed, wat me heel erg opvalt is dat hij veeeeeeel minder drinkt, minder plast en veeeeeeeeeeeeeeel minder poept! In plaats van 5 grote bananen kwam er gisteren 2 keer een klein drolletje (sorry voor details)/. Hij is dus nu veel zindelijker! Ik ga nog elke drie uur naar buiten met hem, want dat was op brok wel nodig en dan kwam er altijd een grote plas en een banaan. Nu keek hij me aan van: 'nu al?' en er kwam bijna niets. Dit is wel normaal hoop ik?

Kan ik nu nog problemen verwachten met KVV? (diarree etc?)

HannekeKjell

• Kjell
« Reactie #35 Gepost op: 29 juli 2010 om 10:24:38 »
Fijn dat het zo goed gaat  :)

Poepdetails mogen hier gewoon hoor  ;D

Minder drinken, plassen en poepen is heel normaal als je vers geeft.
En diarree kan voorkomen bij het overzetten naar vers, maar het hoeft helemaal niet.
Hier werd de ontlasting ook meteen beter nadat ik 'm overgezet had naar vers.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door