Print

Auteur Topic: naturis of Lotgering  (gelezen 1603 keer)

Migudu

• Geluk zit ook in de dingen die jou NIET overkomen
Re: naturis of Lotgering
« Reactie #15 Gepost op: 1 augustus 2010 om 22:27:00 »
Dit haal ik van een ander forum:
en bij Lotgering ben je op elk tijdstip (dat ze geopend zijn) van harte welkom. Alles schoon en netjes en alles wordt waar je bij staat klaar gemaakt.

Wat is nou de waarheid?

Groetjes,
Gerda

ellyenrob

• Dit forum is het helemaal !
« Reactie #16 Gepost op: 1 augustus 2010 om 22:49:37 »
Gaat het er daar onhygiënisch aan toe??
Bij Lotgering? En Botshol is toch een natuurgebied?
Ik snap het even niet hoor.... :-\

Gerda

Hij woont daar in een boederij, maar om nou te zeggen schoon!!!!!
Het vlees ligt in vriezers dus das oké en verder heeft ieder zijn idee over schoon toch.
Ik denk dat het in Zaandam veel schoner is, maar ach is het zo vreselijk belangrijk, het vlees is redelijk en
daar gaat het om.

cairodyn

• Odyn en Caïro
    • http://home.zonnet.nl/Yellow
« Reactie #17 Gepost op: 2 augustus 2010 om 10:18:44 »
Nou ik ben dus in Botshol geweest....

Te...g wat een zooitje zeg!
Je komt daar het terrein op rijden en dan denk je eerst hier kan het niet zijn toch????

Komt er een hond zowat je motorkap op springen uit waaksheid.
Ik toch maar uit de auto en het viel mee.

Mochten mee lopen naar waar hij het vlees aan het malen was op dat moment. Nou toen had ik eigenlijk al genoeg gezien maar oke.
toch paar kratten mee genomen. Vond het vlees erg vet en mijn honden vonden het of niet lekker of ze gingen er van aan de dunne.
Voor mij dus goedkoop duur koop.

ik zou derhalve never nooit meer daar heen gaan en de doorslag geeft voor mij echt de zooi die er is en waarin dus het vlees voor mijn honden gemaakt wordt.
Dan maar iets meer betalen!

Belgians are like potatoe chips....you can never have just one...

Lodi

• *
  • de kindjes die ik nooit heb gehad
« Reactie #18 Gepost op: 2 augustus 2010 om 14:58:04 »
Hier zijn ze er echt stapel op. De logé hondjes hebben allemaal hun eigen voer bij zich maar zodra ik met de voerbakken voor Mandy en Lodi aankom heb ik moeite om ze er uit te houden. Hier vinden ze het heerlijk. Ik geef 2 dagen het complete vlees en 1 dag de pens, 1x in de week een rauw ei en elke dag 6 druppels omega 3-6. Was bij de DA vrijdag voor jaarlijkse prik van Lodi en de DA vroeg wat ik voerde omdat ze er zo kerngezond en glanzend uitzag. Ikzelf heb het vlees niet gehaald, een neef van mij. Hij zei wel je wilt niet weten hoe het er uitziet daar maar het vlees is allemaal keurig verpakt in de koeling.

Print

Barfplaats wordt gesponsord door