Print

Auteur Topic: Al het eten komt er weer uit..  (gelezen 2658 keer)

Nadia

• Chocomonster!
Re: Al het eten komt er weer uit..
« Reactie #90 Gepost op: 21 augustus 2010 om 20:48:05 »
Nox heeft vandaag ongeveer 55 gram gehad.. Steeds in porties van 5 gram.. (theelepeltjes).. Zover als we weten is alles binnen gebleven..

Ogen die spreken, zeggen vaak meer dan monden die zeggen.

Limpy

« Reactie #91 Gepost op: 21 augustus 2010 om 20:55:54 »
Kijk, das mooi zeg! Goed zo voor ´t kleine menneke!
groetjes, Tanja

Limpy (ekh)        Blixa (htk)          Obi-wan   en    Pekke  (oosterse kortharen)

cindy5409

« Reactie #92 Gepost op: 21 augustus 2010 om 21:00:41 »
Gelukkig dat klinkt alweer positief
Groetjes Cindy

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #93 Gepost op: 21 augustus 2010 om 22:25:45 »
Sjeempie.. dit werkt je wel op je hartkleppen hoor!!

Limpy

« Reactie #94 Gepost op: 21 augustus 2010 om 22:28:42 »
Erg hè? Is je hond net uit de luiers, wordt je een bezorgde poezenmoeder!  ;D join the club!
Na 20 jr katten trap ik er ook weer elke keer in als er 1 niet lekker is....
groetjes, Tanja

Limpy (ekh)        Blixa (htk)          Obi-wan   en    Pekke  (oosterse kortharen)

Borke

• TC en Borke
    • Stabijhoun & Maine Coons
« Reactie #95 Gepost op: 22 augustus 2010 om 11:36:32 »
Dat klinkt goed Nadia, het gaat langzaam zo, maar dat is wat toch voor katten het beste werkt  ;)

Sofi de Spaanse Schone + Maine Coon poezen Lola en Haley, (Borke de Stabijhoun † 21-07-2011)

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #96 Gepost op: 24 augustus 2010 om 11:23:50 »
Het is helemaal goed gegaan!! Hij heeft weer all animal haring op, vandaag carnivoer paard..

Vriendlief kwam nog met een iets andere (smerigere) theorie.. Nox heeft per ongeluk op de wc opgesloten gezeten.. En de wc borstel is ERRUG leuk.. Hij mag eigenlijk niet op de wc.. Vind ik nergens voor nodig.. Maar soms piept hij er stiekem in..

Lil

« Reactie #97 Gepost op: 25 augustus 2010 om 12:57:39 »
Het is helemaal goed gegaan!! Hij heeft weer all animal haring op, vandaag carnivoer paard..

Vriendlief kwam nog met een iets andere (smerigere) theorie.. Nox heeft per ongeluk op de wc opgesloten gezeten.. En de wc borstel is ERRUG leuk.. Hij mag eigenlijk niet op de wc.. Vind ik nergens voor nodig.. Maar soms piept hij er stiekem in..

theorie klinkt niet zo vreemd  :-\ :-X

Nadia

• Chocomonster!
« Reactie #98 Gepost op: 25 augustus 2010 om 13:11:53 »
nee.. Vond ik ook niet... Al dat ik mijn theorie van niet te lang niet eten en vervolgens vette eend ook niet gek vind.. Ach, hij doet het weer.. en heeft gister dik 250 gram carnivoer paard gegeten..de vreetzak ;D

cindy5409

« Reactie #99 Gepost op: 25 augustus 2010 om 21:34:23 »
super dat hij weer goed eet!
Groetjes Cindy

Saille

• De Wilgenkat
« Reactie #100 Gepost op: 26 augustus 2010 om 20:45:43 »

;D ;D tja, katten en plekken waar ze niet mogen zijn... Berlioz gaat als hij de kans krijgt met de wc rol spelen, ook niet heel handig maar wel iets minder yuk  :D Maar wat ook de reden was, fijn dat hij nu weer goed eet!!

Poekie, Simba, Berlioz en Theo
dewilgenkat.nl

Print

Barfplaats wordt gesponsord door