Mag ik toch even zeiken
Ik vind je bot% iets laag. Ik zou er 5% bijdoen en dan 5% van de vlees afhalen. Of zorg je dat je je 10% vis in 50/50 bot/vlees deelt. Ik weet niet hoe je rekend. Ik reken vis ook appart, maar zorg dan dat ze EN bot (graat en vlees ervan krijgen). Als je de vis alleen koppen voert is je bot % te hoog. Dus dat moet je zelf even bekijken. Kan best zijn dat je het prima verdeeld.
Dan je orgaan mix.. Ik mis lever?? Maag heeft niet zo veel toegevoegde waarde (niet zoveel als hart/lever/nier). Daarnaast voer je hart even veel als nier. Probeer een beetje verdeling te maken zoals een prooidier dat ook heeft. Lever is groter dan nier. Kijk dat je nier 3% van je totale menu voert (63gram voor de teven) (92 gram voor de reu) uiteraard afronden

Lever voer je iets meer dan nier (tussen 3-5%) (ik zou dan 100 gram voor de teven en 130 voor de reu) zoiets. De rest kun je dan opvullen met hart en evt beetje maag.
Voer je geen groente? Je voert geen prooi, dus groente is ergens wel van belang voor ruwvezel.
Je variatie is prima!! 10 diersoorten of zowat.. Ach, als straks je lam (oid) op is. Kun je eend gaan voeren.. Zo blijf je mooi wisselen..!