hoi ,bedankt voor de reactie !
ongeveer anderhalf jaar geleden zijn de jeuk problemen ontstaan...toen was ze 2 jaar .
toen kreeg ze altijd eukanuba brokken en echt van alles wat er op koekjes en kluifjes bestaat .
tegen de jeuk vaak cortisonenspuiten moeten halen en kuren moderin/prednison dik een jaar lang.
vanaf januari 2010 overgegaan op hypoallergeen voer van de da ..in combinatie met prednison nog steeds ,zo lang ik de prednison gaf had ze weinig jeuk en oorontstekingen ,op de sopdagen kreeg ze weer last.in overleg met de da gestopt met moderin ,en overgegaan na bijna 3 jaar brokken op kvv naturis eend en naturis zalmolie ...dat ging de goede kant op ,zelfs geen oorontstekingen meer en schudden met haar hoofd is ook gestopt .
sinds een maand weer erge jeuk ,tegelijk toen ik zelf erge last kreeg van hooikoorts ,ik gebruik puur jeuk nu een week ,dus om nu te stoppen is wel heel snel ,ik ben op de hoogte dat de klachten rger kunnen worden de eerste tijd ,en dat is nu ook ! maar hoe lang dat dat ongeveer gaat duren ,dat zou ik graag willen weten.
ze krijgt echt enkel de kvv en zalmolie en puur jeuk ,tussendoor alleen n appeltje en verder niets !
groetjes chrissie en mei-li