Hoi Gaby,als hij al eens voor hetzelfde p[robleem bij de Hom.DA geweest is ,en deze heeft hem iets voorgeschreven wat goed hielp,zou ik dit middel voor hetzelfde gedrag bij die kat zeker weer proberen.
Als je twijfelt of dat een goed idee is kun je die vraag natuurlijk altijd even telefonisch voorleggen aan een Hom.DA.
Ik twijfel inderdaad een beetje omdat het gedrag inderdaad iets afwijkt van het vorige.
Eerder besprong hij zijn broertje wanneer die bijvoorbeeld lekker lag te slapen of op een ander rotmoment als z'n broertje het niet door had.
Nu kan hij raar gaan mouwen en blazen naar de andere katten, en soms wat stoeien.
Zelfs als hij ze op een aftand ziet kan hij dat al gaan doen.
Dat echt bespringen en vechten is het dus niet bij de andere twee, maar nog wel bij zijn broertje.
Ik heb nu ook ontdenkt dat hij het bij zijn broertje doet op het moment dat hij honger heeft en humeurig is omdat het eten volgens hem te lang op zich laat wachten.
Maar goed, dat met zijn broerje is inderdaad het oude ongewenste gedrag, maar dat op afstand al zien en gaan mouwen en blazen en dan in elkaar willen meppen is nieuw voor mij.
Bedankt in ieder geval Sylvia.
gr. Gaby