Hoe is het gegaan met de bio kippies?
Je zou toch zeggen dat ze op een gegeven moment wel MOETEN gaan eten.. En als je nu zooooooo weinig CB er doorheen doet?? Nog minder dan de helft van een halve theelepel?? Blieven ze het dan ook niet??
En als je ze op een apparte kamer eten geeft (om de beurt ofzo) en dan weg gaat, na 10 minuten weer terug, zodat ze zich niet 'opgejaagd' voelen.. Wellicht wert het!
Het probleem is een beetje dat er bijna geen enkele 'basis' is die ze altijd lekker vinden...Gisteren had ik bv een eetlepel cb door ca. 3 eetlepels gourmet kip gedaan en dat aten ze alle drie met smaak op!!

Maar zou ik dat morgen weer doen, dan hoeven ze t niet meer, dus ook niet zonder cb, of met minder cb...
Er staan nu dus 6 geopende blikjes in de koelkast en ik elke keer maar prutten om uit te vogelen hoe de wind vandaag staat

Als Nachi en Smeagol eens weigeren, nou ja..pech dan....dan maar honger lijden

Maar Samos weegt nog maar 3,4 kilo, terwijl ze eerder over de 5kg woog. Ze was toen te zwaar, maar nu dus echt te licht!!
Gelukkig is ze al wel 300 gram aangekomen, sinds haar operatie!!
Maar een kleine 4 kilo mag mevrouwtje toch wel wegen...dus ik heb erg graag dat ze eet!!

p.s. de biokipjes moet ik nog malen