Print

Auteur Topic: Wie zal de strijd gaan winnen??  (gelezen 3360 keer)

Limpy

Re: Wie zal de strijd gaan winnen??
« Reactie #15 Gepost op: 26 juni 2010 om 22:46:51 »
Ow, wat zijn honden dan toch zoveel makkelijker hé?
groetjes, Tanja

Limpy (ekh)        Blixa (htk)          Obi-wan   en    Pekke  (oosterse kortharen)

Too

« Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2010 om 22:48:12 »
 een 'vergeten' bakje yoghurt met extra's, bordje mensen-eten op tafel vensterbank/where-ever.. t moet een beetje illegaal zijn om toch te eten

yuki12

• www.yuki.mijnherder.com
    • Het leven van Yuki
« Reactie #17 Gepost op: 26 juni 2010 om 23:00:00 »
een 'vergeten' bakje yoghurt met extra's, bordje mensen-eten op tafel vensterbank/where-ever.. t moet een beetje illegaal zijn om toch te eten

dus dan toch Yuki en zn eten maar in de strijd gooien??  ::)
Met zo'n vervaarlijke grote wolf in t vizier, wordt het vast een uitdaging!  :P

Tssssssss, katten!!  >:(

Too

« Reactie #18 Gepost op: 26 juni 2010 om 23:10:59 »
dus dan toch Yuki en zn eten maar in de strijd gooien??  ::)
Met zo'n vervaarlijke grote wolf in t vizier, wordt het vast een uitdaging!  :P

Tssssssss, katten!!  >:(

;)  ik blijk te boffen met de mijnen [die vonden vanaf dag 1 bijna alles eetbaar].... maar "jatten" blijft voor allen spannend... doe ingewikkeld over je eigen bakkie CB/bak van Heffie... loop weg en hopelijk stampen ze er met alle pootjes in...

Mevroi Kruim

« Reactie #19 Gepost op: 26 juni 2010 om 23:11:41 »
Idd, tsssssss, katten  >:( >:( hier presteren ze het nog steeds, na ruim 8 jaar vers vreten, om demonstratief te gaan miepen over dingen die ze al jaren gewoon netjes aten. Zoals daar zijn kip, die volgens Eppo inene echt so last year is, of haas, waarvan Knor blazend met dikke staart het pand overhaast moet verlaten  >:( >:( >:(
Het beroerde is dat het personeel na al die jaren nog steeds niet voldoende is opgevoed, en dus eten ze niks  ::) balen en afzien  ::)
EIgenlijk is ouwe demente Kruimel gewoon makkelijk, een plakkie Rodi voor de hond en madammeke is gelukkig  :biggrin2: ze moet wel met bak en al opgesloten worden want ze vergeet na 3 happen dat ze aan het eten was en dan jat de jeugd haar hap  >:( maar ze heeft er wel lang plezier van  :D alleen de erretjes blijven over  :biggrin2:

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

*milyck*

« Reactie #20 Gepost op: 27 juni 2010 om 00:11:57 »
haha, ik denk dat ze momenteel alleen voor br*kken de regels schaamteloos zouden negeren...in alle staten zijn ze  :-X  :-X

Ik weet echt hoe je je voelt :-X Heb geen advies, zelfde dilemma's meegemaakt en nog :-\  Iets laten jatten geeft m.i. het beste resultaat!

Too

« Reactie #21 Gepost op: 27 juni 2010 om 00:18:35 »
 brokkies kruimelen over/door  t vermaledijde vreten?

yuki12

• Het leven van Yuki
« Reactie #22 Gepost op: 27 juni 2010 om 00:22:08 »
brokkies kruimelen over/door  t vermaledijde vreten?

Die heb ik dus niet meer in huis!!!  8)

yuki12

• Het leven van Yuki
« Reactie #23 Gepost op: 27 juni 2010 om 00:27:25 »
Idd, tsssssss, katten  >:( >:( hier presteren ze het nog steeds, na ruim 8 jaar vers vreten, om demonstratief te gaan miepen over dingen die ze al jaren gewoon netjes aten. Zoals daar zijn kip, die volgens Eppo inene echt so last year is, of haas, waarvan Knor blazend met dikke staart het pand overhaast moet verlaten  >:( >:( >:(
Het beroerde is dat het personeel na al die jaren nog steeds niet voldoende is opgevoed, en dus eten ze niks  ::) balen en afzien  ::)
EIgenlijk is ouwe demente Kruimel gewoon makkelijk, een plakkie Rodi voor de hond en madammeke is gelukkig  :biggrin2: ze moet wel met bak en al opgesloten worden want ze vergeet na 3 happen dat ze aan het eten was en dan jat de jeugd haar hap  >:( maar ze heeft er wel lang plezier van  :D alleen de erretjes blijven over  :biggrin2:
Ha, dat geeft de burger moed  :-[  :-[

Zo dacht ik dus dat koolvisfilet de absolute topper was, maar die is na 4 dagen duidelijk in aanzien gedaald..en wel tot t absolute nulpunt!!
Gelukkig kunnen we er de konijnenfiletjes weer bijschrijven (een paar hapjes dan in ieder geval)...
En toen mij de moed in de schoenen zonk en ik er wat whiskas tonijnmousse bij deed, moest ik echt snel mijn hand terugtrekken  :o  :o  :o whoeiiii, wat een tijgers  :o  :o

Het lijkt een onbegonnen zaak  :'(
Morgen weer een nieuwe dag...nieuwe kansen!  ???  >:(  :P

ibbi

• mijn lieve gekke Borre
« Reactie #24 Gepost op: 27 juni 2010 om 16:57:42 »
succes ......... 
en sterkte .........

( soms lukt 't, soms lukt 't niet.  ben blij dat ik van die stress afben  :-[   
onze Tom begon na 4 maanden opeens te begrijpen dat 't eetbaar was , en Rett at na een jaar voor 't eerst een kuiken mee. dus je weet maar nooit ....  maar verder .... hebben we hier na een jaar opgegeven -  ze eten wel bibi gelukkig, maar barfers zijn 't niet geworden.  en hier en daar wordt er eens een kwartel of een muis of ratje gegeten, of een kippennek of zoiets.  we gooiten wat neer en de liefhebber kijkt maar wat 'ie doet.  verder staan er bakjes bibi en carnibest.  dan smullen ze en is iedereen gelukkig. 
 1 eet nog steeds alleen brok en niks anders   
 ::)

mijn lieve gekke Borre-baby al 3 jaar oud !!

ibbi

• mijn lieve gekke Borre
« Reactie #25 Gepost op: 27 juni 2010 om 16:59:52 »
Die heb ik dus niet meer in huis!!!  8)

blikjes gourmet of kattenmelk erdoor mengen werkt meestal ook wel   :D
mijn lieve gekke Borre-baby al 3 jaar oud !!

Rianne145

« Reactie #26 Gepost op: 27 juni 2010 om 19:38:24 »
Heel veel sterkte! Stug door blijven zetten. Ze doen hier gelukkig niet moeilijk over bibi, CB, haaksbarf of all animal, verder doen ze overal moeilijk over, blehhh, je tanden gebruiken om te eten!  :o
Behalve kwartel (maar ook dat is gisteravond en vanochtend geweigerd door in van de 2  ???)

yuki12

• Het leven van Yuki
« Reactie #27 Gepost op: 29 juni 2010 om 18:22:21 »
 >:( >:( >:( Ze blijven staken!!!
CB gekookt blieven ze dus ook niet....

-zucht-

koekje

• Beheerder
  • Tuuterdetuut
« Reactie #28 Gepost op: 29 juni 2010 om 18:23:13 »
mss is de theelepel-methode beter geschikt voor jouw poezekes.

Ot: nepturk
Sien: rode appelsien

Mevroi Kruim

« Reactie #29 Gepost op: 29 juni 2010 om 18:29:30 »
Gewoion proppen  >:( >:( vreten krengen!

Do not do as I do or do as others do. That's a lot of do do, and we all know what that smells like
by Puppetji

Print

Barfplaats wordt gesponsord door