Ik voer liever zelf geen 60% Het is voor mij persoonlijk te hoog dat wil niet zeggen dat dit voor een ander is. Ik wil wat meer ruimte hebben Ik zie de percentage van 40% voor het eerst en ken alleen de normen tussen 60 en 80% van Billinghurst.
Nee, ik voer ook liever geen 60%. Maar die 40% staat echt in zijn boek Give Your Dog a Bone hoor. En die 60% zie je vooral terugkomen in The Barf Diet. En als je uit gaat van een bot percentage van 25% dat in Bibi zit (dat voer jij toch?), dan praat je dus over 50% RMB's en dat zit toch niet zo ver van die 60% vandaan? En als je dan bedenkt dat Bibi ook wel 30% bot bevat, dan zit je dus op een hoeveelheid RMB's van 60%?
Waarom zou ik in hier mee eens zijn met een botpercentage van 60%.Ik geef liever 50% als ik een dieet maak
Welke percentage klopt niet in jouw ogen??
Zie boven dus.
Op wat attaqueer je mij nu eigenlijk. Waarom is er een probleem als ik persoonlijk een RMB uit ong. 50% wil kiezen en dus liever geen 60% of hoger.
Dat is toch mij keus???
Ik attaqueer je niet Karray. Ik vind het ook helemaal geen probleem dat je ongeveer voor 50% bot kiest. Al voer je 10% of 90%, moet je echt helemaal zelf weten.
Ik begreep alleen niet waarom je schreef dat je het barf-dieet teveel bot vindt bevatten terwijl het voer dat jij voert hoegenaamd evenveel bot bevat. En ik begreep derhalve niet waarom jij een probleem hebt met 60% rauwe vleesbotten (overigens kun je binnen de vleesbotten ontzettend varieren, maar da's een andere discussie

).