Kijk eens op
www.chinese-kruidendokter.nl
www.sensipharm.com
en dan bij het middel
Feelings-control-herbs
dit middel
-kalmeert de geest
-Hart en lever te voeden
-abnormale vloeistoflekkage (zweten) te voorkomen
Lever bloeddoorstroming reguleren voorkomt irritatie
hitte (irritatie) koelen
Yin (rust) versterken
droogte bevochtigen
hopelijk heb je hier iets aan
ellen
bedankt voor de info, jij ook Tannetje!!!.
heb wel besloten dat ik het niet ga geven.
heb altijd zo mijn bedenkingen bij dit soort middeltjes :-/
zo geloof ik bijv ook totaal niet in die bach remedies, tenminste, erg afhankelijk van de situatie natuurlijk, maar overal op fora zie je maar dat vooor alles en nog wat bach en weet ik het wat voor druppels worden gegeven.
geloof best dat sommige honden er baat bij hebben, maar om qyan nu iedere dag 4x per dag aan de druppels te zetten voor 10 minuten speuren en pakwerk

ik weet het niet, vindt dit altijd moeilijke dingen.
nou, zoals tannetje schrijft met die overdosering en dat het niet zo onschuldig is als dat het lijkt.
dan vindt ik het al helemaal niets.
qyan heeft wel genoeg gehad nu en het idee dat ik straks te veel van druppels ga geven, omdat ik zo nodig moet trainen met hem en hij weer iets anders aan over houdt, zit me ook niet echt lekker.
we gaan gewoon kijken wat de training doet en wat er gebeurt.
misschien toch een beetje extra vitamine C.
voor qyan geldt op het moment toch ene soort van aangepast programma met zo min mogelijk druk, maar gewoon de draad oppakken en lekker bezig zijn.
Tannetje, wat ik me dus ook afvraag bij dit soort mideltjes: wat voor invloed heeft, of kan dit nou hebben op zijn algehele gedrag en karakter.
ik heb bijv dus ook aan de huisdierendokter geschreven dat als het zijn gedrag in dusverre beinvloedt dat hij te kalm is en dus ook zoiets heeft of kan hebben met pakwerk en trainen, dat ik dan liever stop met trainen.
qyan is een hond met erg veel werklust en wat dus totaal niet de bedoeling zou mogen zijn, is dat dat dus verdwijnt.
verder zitten we natuurlijk met zijn naar mijn idee, ondanks alles wat hij er al voor hefet gehad, veel te zwakke maag/darmkanaal, wat in 3 seconden voor ene week weer van streek kan zijn.
werken die kruiden daar nu ook op, of weetr je dat niet???
wat bedoel je precies met het koudesyndroom???
kan ik dat letterlijk nemen als hij krijgt het koud, of kan er iets in zijn gedrag gebeuren waardoor hij totaal ongevoelig wordt ofzo???
groetjes wendy