Hallo,
Ik heb me aangemeld op het forum omdat ik dit weekend een beetje noodgedwongen onze 2 hondjes vers vlees heb moeten geven. Onze brokken waren op, en de nieuwe brokken die ik had gekocht wouden ze niet eten. En dat op zaterdag avond

Dus ik heb wat kipfilet en runderlapjes uit de vriezer gehaald, en dat heb ik een beetje klein gesneden en gegeven. Ze waren er dol op. Ik had al wel eens eerder als snack kippen vleugeltjes gegeven, en daar waren ze me altijd erg dankbaar voor.
Nu ben ik het weekend dus gaan lezen, en ben er achter gekomen dat ik eigenlijk wel graag wil afstappen van de brokken. Ik heb er al een tijdje problemen mee omdat onze 2 kleine opdonderd nogal last van hun buikjes hadden. Maar ik ehb nog geen flauw idee hoe ik het moet gaan aanpakken. Ik heb net bij AH 2 pakjes gekocht van smuldier. Ik had op dit forum wat gelezen erover. Maar ik begrijp ook al dat het zogenaamde 'Barf' dieet het beste is. Maar ik zou echt niet weten hoe ik dat voor onze 2 kleintje zou moeten samenstellen. Dus tips zijn welkom

Verder ben ik Sabien (hay) ben 26 en heb 2 buitelandse bastaardjes.
Pipa net 4 jaar en is waarschijnlijk iets van een kruising chiwauwa/ dweg pincher. Ze weegt net geen 4 kilo en heeft een grote mond

Didi word morgen 5 jaar (geschatte leeftijd) en is een kruising terrier en weeg nu rond de 6 kilo (en is een beetje aan de stevige kant) Didi heeft een echte geschiedenis als gedupmt hondje in spanje. Ze woog 3 kilo toen ze bij ons kwam, kon de eerste trede van de trap nog niet op omdat ze daar geen spieren voor had, wist niet wat spelen was, bang voor alles was geen hond was. Inmiddels is ze in de 3 jaar dat ze bij ons is helaal opgebloeid tot de meest geweldige en lieve hond. Het enige waar ze wat problemen mee heeft is vreemde mannen (en en echte jager helaas)
Nou, dat was wij in het kort

Ik hoop dat ik hier alle informatie kan vinden om uiteindelijk vol vertrouwen over te kunnen stappen om kvv of barf

Link naar een map waar foto's staan van onze woefs
http://neibas.hyves.nl/album/12647951/Hondjes/pqykPhqq/