|
spreeuwtje
|
dat vraag ik even voor 2 vriendinnen die in arnhem wonen..  smuldier en carnibest is al bekend.. maar voor de afwisseling is het fijn als er meerdere soorten gemakkelijk te bemachtigen zijn..
|
|
|
|
|
|
 je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (loesje)
|
|
|
|
Angelique
|
Op de websites van de meeste fabrikanten staan hun verkoopadressen vermeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Too
|
Je moet idd even zoeken... k ben van de barf  Volgens mij HaaksBarf via www.kattenvrouwtje.nl als ik t goed heb zit ze vlak bij t centrum en bezorgt ze ook maar pin me d'r niet op vast. We hebben hier in de regio ook met enige regelmaat een gezamelijke barf-bestelronde... mogen ze vast wel aan meedoen als ze iets anders zouden willen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
robbiekomvoor
|
ah heeft ook rodi en de dieren winkel op presikhaaf heeft duck en energique. danielle[ook lid van dit forum] verkoopt bibi.maar zij woont in loerbeek. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Too
|
Nou, dan hebbie al wat suggesties.. toch?? Dierenwinkel op Presikhaaf is overigens best wel voor vers, ze hebben er alleen de klanten niet [te weinig] voor..
Petsplace aan de Amsterdamseweg heeft Dibo, Rodi, energique[?] en kuikens zo uit t blote hoofd die op Kronenburg heeft iets aan prooidiertjes [vnl muis]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
May Linn
|
Bij de jumper hebben ze ook een aantal soorten vers, zowiezo duck en runner, dibo ook volgens mij. Carnibest vondt ik in Duiven bij de dierenwinkel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hitam
|
Does hondenuitlaatservice, maar ik weet niet precies wat hij allemaal in het assortiment heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spreeuwtje
|
super allemaal!! ik zal t doorgeven.. zelf zoeken kan natuurlijk.. maar er zijn zoveel mensen hier die kennis hebben.. weet je gelijk hoe en wat..  bedankt! 
|
|
|
|
|
|
 je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (loesje)
|
|
|
|
Too
|
Does hondenuitlaatservice, maar ik weet niet precies wat hij allemaal in het assortiment heeft.
Farmfood
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
essie74
|
ze zouden ook eens kunnen kijken bij www.versvoer.nlRuim assortiment ennuh waarschijnlijk komt ze het ook wel thuis brengen..... gr, Esther
|
|
|
|
|
|
laat je niet gekker maken dan je al bent!!!
|
|
|
Marian2

|
Wel heel erg late reactie maar de dierenwinkel op de Geitenkamp verkoopt ook Carnibest.
|
|
|
|
|
|
 Neem eens een kijkje op ons weblog
|
|
|
Boxers

|
ze zouden ook eens kunnen kijken bij www.versvoer.nlRuim assortiment ennuh waarschijnlijk komt ze het ook wel thuis brengen..... gr, Esther Deze bezorgt ook thuis in Arnhem en omgeving: www.phoenix-diervoeding.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|